P petrahof mrt 19, 2013 #1 hoi hoi, ik heb een privegroep aangemaakt op facebook genaamd: mamaclub februari 2013 als jullie het leuk vinden om mee te kletsen geef dan even je facebook door dan voeg ik je toe aan de prive groep groetjes petra
hoi hoi, ik heb een privegroep aangemaakt op facebook genaamd: mamaclub februari 2013 als jullie het leuk vinden om mee te kletsen geef dan even je facebook door dan voeg ik je toe aan de prive groep groetjes petra
P petrahof mrt 19, 2013 #3 Je moet eerst vrienden met mij worden en dan kan ik je toevoegen aan prive groep. Groetjes petra
A ANONYMOUS_USERNAME mrt 20, 2013 #4 He Petra, Leuk idee! Je kunt me vinden op facebook onder marieke lahaye. Groetjes
A ANONYMOUS_USERNAME mrt 20, 2013 #5 Gezellig Ik ben te vinden onder de naam Annemieke Krijnen. Benieuwd naar jullie wondertjes! Liefs
A ANONYMOUS_USERNAME mrt 21, 2013 #7 zit niet vaak achter, maar zit vaker achter facebook dan op dit forum. Je kan me vinden onder marjolein van niel liefs
zit niet vaak achter, maar zit vaker achter facebook dan op dit forum. Je kan me vinden onder marjolein van niel liefs