prive hyve

hoi meiden,
ik ben zo vrij geweest om een hyve voor ons aan te maken. je kan alleen lid worden nadat je een vraag hebt beantwoord en als het goed is kunnen alleen leden zien wat er geplaatst wordt.
hier vind je de link naar de hyve:

http://forummama2012.hyves.nl/?pageid=AC6PC9IBODCKCS884

hoop dat ie werkt hihi.
de vraag is:
wanneer is de beheerder uitgerekend?
en het antwoord:
30 januari 2012

als je liever anoniem wil blijven kan je desnoods ook een nieuwe hyve aanmaken en daarmee aanmelden, dan kunnen we verder niet zien wie je bent. niets verplicht, maar jullie zijn allemaal welkom

groetjes linda

hoi simone18,
je moet je even opnieuw aanmelden
moest de pagina even verwijderen, had er even niet bij nagedacht dat hij tevoorschijn zou komen op mijn profiel en wil nog niet dat iedereen weet dat ik zwanger ben dus staat een beetje vreemd als er op eens staat dat ik lid ben geworden van een mama2012 hyve hihih. heb even een nieuwe hyve aangemaakt hiervoor.

voor de andere dus ook even een waarschuwing op je profiel komt wel te staan dat je lid bent van deze hyve.

groetjes las

Vind het een leuk idee, maar ik meld me pas over 2weken aan.. Dan heb ik het tegen iedereen verteld en mag het op Hyves ook zichtbaar zijn!!!

Dus hou het nog even voor mezelf, maar je zou me over 2 weken zeker vinden op Hyves!

Liefs Jessica

kan me heel goed voorstellen meiden, ik heb even een andere hyve aangemaakt om de forumhyve te maken. dus denk dat ik over een maand ook met mijn gewone hyve aanmeld. maar ja ik ben nog maar een kleine 7 weken. dus wil het ook nog wel even voor me houden (al zou ik het liefste van de daken roepen hahaha)
ik plaats deze topic over 2 weken nog wel een keer bovenaan.

Haha, had me ook aangemeld en weer afgemeld.
Was even vergeten dat iedereen wel gewoon kan zien dat ik lid ben van deze hyve.....
Hormonen denk.

Over 10 dagen mag iedereen het weten!!!

Terug
Bovenaan