Probeer weer terug te komen

Hoi meiden
Zoals de titel
Ik probeer weer langzaam terug te komen
Ik moet wel zeggen ik kan gewoon niet wennen aan hoe het forum is!

Wel lijkt het me super leuk om weer is een meeting te doen
Een meeting met roos staat al vast!

Inmiddels is tessa 2 jaar en 4 maanden
En Dag zindelijk!

Daniël is nu alweer 6 maanden (wat gaat het toch snel)

Ook zouden ze een broertje of zusje krijgen
Wat helaas is misgegaan na 6 weken zwangerschap
Roos nog bedankt voor al je lieve woorden

zo even genoeg voor nu
Als er vragen zijn hoor ik ze graag

Liefs Manuela Tessa & Daniël

Wat leuk dat je weer komt kijken hier. Het is inderdaad wel even wennen, maar natuurlijk wel heel leuk om van elkaar te lezen hoe het gaat!
Wat jammer dat je laatste zwangerschap mis is gegaan bij 6 weken, hoe lang is dat geleden? Sterkte daarmee, want het blijft een lege plaats!

Oh, ja, dat is echt nog maar heel kort geleden. Lukt het om de draad op te pakken? Want het blijft een erg ingrijpende gebeurtenis. Weet helaas hoe het voelt, maar is al weer een tijdje geleden, voordat Leah werd geboren. Leah is inmiddels ook 2 jr en 4 maanden en enorm ondeugend aan het worden..... (kliedert hier het liefst alles onder met stift, smeert het liefst haar eten over haar hele gezicht en haren uit en kleedt zich de hele dag uit en aan en uit en aan.....).
Veel leesplezier hier verder weer!

Hoi,

Ja welkom terug, je was eerst mama manu toch?
Nu dus al 2kindjes!! Leuke naal Daniel, 2e naam van mn man ;-)
Ik schreef voorheen onder mary jane.
Het forum went snel hoor en is eigenlijk behoorlijk overzichtelijk als je eenmaal gewend bent!
Wat vervelend dat je een mk hebt gehad en nog maar kort geleden ook, hopelijk komt er toch snel een broertje of zusje bij!!
Wat goed dat je dochtertje al zindelijk is,,hier begint het bij de jongste nu te komen, langzaam maar het komt,,haha
Nou veel plezier weer hier op het forum!!

Liefs MJ

Draad oppakken, zal wel moeten he
Eigenlijk doe je dat ook wel meteen want je hebt nog 2 kindjes die je nodig hebben
Die kun je niet aan het lot van de dag over laten.

Ja ik was eerst mamamanu

Voor meer vragen mag je altijd stellen ;)

Hee meis, welkom terug! Enne het duurt ff, maar op gegeven moment ben je weer helemaal gewend aan dit forum hoor.....

Ik begreep dat je zwangerschap van Daniël ook niet helemaal probleemloos verliep? Is dat nu wel helemaal over?

En heel veel sterkte met het verwerken van je verdriet.

Liefs Irene

Ik wil je ook nog inderdaad sterkte wensen met het verdriet. Ik vind het fijn dat je er ook weer bij ben en vind het ook lief dat je op mij Topic heb gereageerd dat je met mij mee probeer te denken.

Welkom terug

Groetjes lisette

Terug
Bovenaan