Probeer zwanger te worden

<p style="text-align: left;">Heb normaal een cyclus van 29 dagen maar ben nu 6 dagen overtijd  en.test zegt gewoon nu negatief wat moet ik nu doen heb ik soms te vroeg getest of kan het ook zijn  dat mijn waarde te laag kan zijn  ik heb wel over een paar weken met stress gezeten zou dat het ook kunnen zijn dat mijn regels uitblijven  heb januari dit jaar mijn spiraal eruit gehaald dan heb ik eind januari mijn regels 5 dagen gehad dan plots in februari niets meer en dan vanaf maart een regelmatige cyclus van 29 dagen elke keer en elke keer nu had ik ze een 5 dagen lang  maar nu niets meer </p>

Vanaf maart regelmatig is dus eigenlijk maar 1 a 2 maanden regelmatig, dat is niet veel. Je kunt er na 1 of 2 maanden nog niet vanuit gaan dat het alweer direct in z'n oude ritme zit.

Het duurt vaak wel 6 tot 12 maanden voordat het écht weer regelmatig is. Bij mij was het ook 2x een cyclus van 28 dagen, dan weer 1x35 dagen, 1x26 dagen, 2x28 dagen etc.. pas na 8/9 maanden was het écht altijd weer 28-30 dagen. Grote kans dus dat je binnenkort ongesteld wordt en je cyclus nog helemaal niet zo regelmatig is, helaas..

Nee maar heb wel Regelmatig last van hoofdpijn en ook last van misselijk en mijn tepels die regelmatig jeuken of echt pijn doen en zou het kunnen dat ik mss te vroeg getest heb zou ik afwachten en kijken of mijn regels er niet door komen of kijken voor toch eventueel een test te doen als ik 2 weken overtijd ben 

Terug
Bovenaan