Proberen jullie ook gelijk??

Hoi, weer een vraagje.(eigenlijk barst ik van de vragen, ideaal zo'n forum). Zijn jullie gelijk weer gaan klussen of hebben jullie de eerste menstruatie afgewacht. Wij zijn er gelijk voor gegaan en het is nu 5 weken geleden van de curretage, hoop natuurlijk dat ik zwanger ben, maar ben bang dat ik toch weer teleurgesteld wordt. Dat is wel het voordeel van eerst afwachten dan weet je zeker dat je niet zwanger bent. Vanaf wanneer rekenen jullie?? Vanaf de curretage? of vanaf wanneer je het vruchtje verloren bent?? Ik heb 's maandags een spontane miskraam gehad, maar ben 's woensdags ook nog gecurreteerd. Vanaf wanneer reken je dan?? Bedankt alvast!

hoi Cath
Ik ben 10 mei gecureteerd en toen het vloeien over was zijn mijn man en ik gewoon zonder voor behoedsmiddel verder gegaan ik heb zo iets we zien het wel.
Moest gisteren naar het ziekenhuis en alles was goed ik vroeg nog waneer de menstruatie weer zou kunnen komen meestal tussen de 4 en 6 weken dus ik wacht het gewoon af.
Succes,
Groetjes Carolien

Hey Cath,

Wij gaan er ook meteen weer voor.
ik zie het voor mijn gevoel anders als een "gemiste" kans.
Mijn gyn. zei dat je 6 weken na je miskraam je ongi weer kunt verwachten.
Maar vanaf wanneer je dan moet rekenen is mij ook niet duidelijk.
Hij zei nog wel dat je meestal de eerste keer nog geen eisprong hebt.
Vond ik wat minder om te horen....
Maar je hoort ook wel dat meiden meteen de 1e poging na de miskraam weer zwanger zijn.

Succes, ik zal voor je duimen!!

Liefs, Monique2

hoi ik ben 2 april gecurriteerd toen hebben we ongeveer 12 dagen na de mk gemeenschap gehad.Het is nu 8weken geleden en dacht ikga maar een zwangerschap test halen. en toen was de test positief ik gelijk de verloskundige bellen want ik dacht dat kan niet want ik ben nog niet ongesteld geworden ,maar het kan dus wel en heb morgen een echo ,hoop dat alles goed is dan ben ik misschien alweer 9 weken zanger ik ben wel bang dat het weer fout is maar ik heb er toch een goed gevoel over.

Hoi
ons was aangeraden om in ieder geval beschermd te vrijen tot ik mijn eerste menstruatie had gehad, maar er is niets lekkerder dan verboden fruit, dus zijn wij direct toen de bloeding over was weer gestart om het echie.
ik was precies een maand na de MK ong. en de volgende cyclus was ik weer op schema precies 25 dagen zoals bij mij normaal is.
Nu is het afwachten, over 8 dagen(op de 11e )is mijn NOD en we hebben zeer gedreven gehobby'd op het juiste moment( dus daar kan het niet aan liggen!!!).

Succes, Jeanette

Terug
Bovenaan