Proberen voor een vierde

hallo allemaal, 

Ik ben angelique, met drie zoons in de leeftijd van 5, 9 en 10 ben ik al heel erg gezegend.

Zelf wilde ik eigenlijk niet meer voor een vierde gaan. Maar toen ik een keer overtijd was, met pilgebruik, begonnen mijn gedachten daar zijn eigen rol in te spelen.

De vader van mijn kinderen is niet meer in beeld en  ik heb nu een nieuwe vriend al een  jaar of 4. En hij heeft zelf geen kinderen.

Ik had hem verteld dat ik overtijd was, en hij vond het niet erg als ik zwanger bleek te zijn. Een week later werd ik toch nog ongesteld.

Het heeft geen dag geduurd voor dat we er beide toch maar eens goed over gingen praten,  want het idee vond ik zelf eigenlijk ook wel leuk en hij natuurlijk ook. We hebben het gehad of het wel haalbaar was financieel en ruimte. En dat hij dan een grotere auto moest en we konden niet veel leuke dingen meer doen. Dat was zijn insteek. Maar ik zei hem dat het toch niet gaat om de leuke dingen of de auto maar om de liefde die je geeft en terug krijgt.

Financieel is het zeker haalbaar en we hebben genoeg ruimte dus alleen die auto en leuke dingen waren een punt bij hem. Maar dat heeft hij eigenlijk ook weer snel aan de kant geschoven.  Want hij vond het toch wel een leuk idee om een kindje van zich zelf te krijgen.

Na een uurtje of drie nadenken en  praten waren we er samen uit en hadden we besloten het erop te wagen.

Ik ben nu sinds vier maanden gestopt met de pil en op dit moment moet ik nog een week wachten op mijn volgende menstruatie dus het is heel spannend.

Ik merk wel dat ik steeds meer teleurgesteld raak als ik weer ongesteld geworden ben. En mijn vriend heeft dat net iets erger dan ik.

Maar ik blijf positief de eerste twee waren binnen een maand en de derde was pas na 9 maanden. Dus dit keer zal het vast ook wat langer duren.

Al het mooie duurt even.

Nou dit was mijn verhaal voor nu.

Angelique
 
Wat leuk, een klein wondertje erbij zal vast heel gezellig worden. Ik hoop voor jullie dat jullie een vierde kindje binnenkort tegemoet mogen zien. Wij hebben in februari een vierde kindje gekregen. Zijn grote zus en grote broers zijn heel trots. Onze dochter is 9 en de jongens 5 en 7. De jongens slapen al een paar jaar op één kamer. Een nieuwe auto was ook nodig, maar verder kan je inderdaad alles zo duur maken als jezelf wil. Naar het bos of strand is ook heel leuk.  Succes verder.
 
Terug
Bovenaan