Proberen waard!

A

Anoniem

Guest
Dag lieve allemaal!!

Ik heb weer eens zitten surfen op internet en ik kom een middel tegen wat PreSeed heet. Ze hebben een eigen site en daar ben ik naartoe gegaan. Het is dus preseed.nl
Dit is een vaginaal glijmiddel wat de zuur graad van de vrouw in de schede optimaal maakt zodat de zaadcellen van de man er goed kunnen vertoeven en de kans op een zwangerschap vergroten!
Er staan zeeer veeel goede verhalen op en ik denk de moeite waard om te proberen.
Blijkbaar is een normaal vaginaal slijm middel niet zo goed om de zaadcellen levend te houden, zelfs spuug niet, ja sorry maar hoe moet ik het anders zeggen!
Ik weet natuurlijk ook wel dat het GEEN wondermiddel is maar als je zuur graag te hoog of te laag is blijven er zeker geen zaadjes leven-:(

Ook besef ik me door dit stukje hier nu te plaatsen dat degene die nu in de mm zitten ook wel weten dat het hiermee niet verholpen is, helaas zijn er meerdere zaken waardoor een zwangerschap niet tot stand komt.

Maar ik vond toch dat jullie het moesten weten!

Voor de meiden op het wachtbankje, duimen duimen duimen.
Voor de andere met de vruchtbare dagen in aantocht, veel plezier-:)

Hai Mascha,

Wat jij schrijft klopt helemaal!! Ik ben al een tijdje op de hoogte van dit product omdat mijn broer dit ons adviseerde (hoe raar dat misschien ook klinkt) Hij en zijn vrouw waren met het gebruik van dit middel binnen 5 maanden in verwachting. Ik zeg ook niet dat het daardoor kwam maar ach...baad het niet, schaadt het niet....

Heb het zelf nog niet geprobeerd omdat het waarschijnlijk voor ons geen zin heeft maar altijd goed om anderen hierop te wijzen en wie weet.....

Liefs Lynn.

Hey Lynn,
Maar waarom heb je het niet gebruikt dan?
Het is helaas bij jullie toch zo dat de zwemmers van jou man niet optimaal zijn? Nog een afspraak kunnen krijgen voor na 7 febr?

Ik heb het besteld, morgen in huis en dan zien we over 2 weken wel. Het is bij mij ook vaak zo droog, waarschijnlijk door mijn niet goede zuurgraad.
Ik ben zeer benieuwd of het iets is. Dit weekend mijn vruchtbare dagen, meteen proberen dus.

Heb je nog wel eens gegoogeld op pompoen pitten?
Ook zeker een aanrader voor hier op het forum. Gewoon te koop bij de appie en de zaadjes van je
man worden er 'beter' van. Ook geen wondermiddel maar misschien helpt het net dat kleine beetje.
Ik wil geen mensen voor het hoofd stoten hoor met deze weetjes, ik ben natuurlijk gewoon een mama die graag weer zwanger wil worden.

Lieve groetjes!

Hey!

Ik weet idd ook van dit middel! Wij hebben het zelf niet geprobeerd. Ik geloof zelf niet zo in dit soort verhalen. Anders had vast de gyn ons dit aanbevolen? Ook zijn positieve verhalen zo op de site te zetten.
Bovendien is ook de zuurgraad van iedere vrouw en de perfecte zuurgraad voor elk zaad weer iets anders.

Maar, wat Lynn ook schrijft, baadt het niet, schaadt het niet. Wij zijn er te sceptisch over om het te geloven, maar wie weet!

Liefs Daisy

Hai Mascha,

Nee, nog geen afspraak kunnen krijgen voor na 7 Februari, helaas....Ik ga over een paar dagen weer bellen! Wil nu toch wel weten waar we aan toe zijn!

Ik heb het indd niet zelf geprobeerd en het klopt dat de zwemmers van mijn man niet goed zijn, maar ik las ook bij het hele verhaal van ProSeed dat het voornamelijk is bij vaginale droogheid en daar heb ik geen last van....Maar misschien toch de moeite waard om het eens te gaan proberen, ik ben het wel met Daisy eens, dat ik daar ook een beetje sceptisch tegen over sta omdat ik het gevoel heb, dat wij alles al geprobeerd hebben om zwanger te raken en we ons misschien moeten berusten in het feit dat al die 'tover' middeltjes niet helpen en we gewoon hulp nodig hebben van de mm.

Toch bedankt! Liefs Lynn.

Wij hebben de ronde dat ik zwanger werd voor het eerst gebruikt. Ik zeg niet dat ik daardoor zwanger ben geworden maar het kan in ieder geval geen kwaad. Je weet toch niet of het van de hormonen (in mijn geval) of de preseed komt. Er komt heel veel geluk hebben bij kijken en het blijft een wonder als het wel lukt. Maar het is wel het proberen waard. Het is wel minder fijn dat je het een kwartier van tevoren in moet brengen en het is een hele plons. Dus de romantiek is ver te zoeken.

@daycey mijn gyn is er wel een voorstander van en heeft ook folders ervan staan.

Terug
Bovenaan