Proberen zwanger te worden

A

Anoniem

Guest
Ik zal me even voorstellen ik ben Maria en ben 23 jaar oud. Ik probeer zwanger te worden en nou hoorde ik dat als je gemeenschap heb gehad dat je een kussen onder je kont moet zetten. Helpt dat dan echt. Wie heeft hier ervaring mee?

Maria

hallo maria,

Ik ben souraya en ben ook 23 jaar. Over dat kussen onder je kont na geslachtsgemeenschap heb ik ook heel vaak gehoord. het schijnt wel goed te zijn zodat de zaadjes goed naar binnen kunnen dringen. als je partner in jou ejaculteerd schiet het zowieso  met een snelheid naar binnen maar het heeft wel effect om even rustig te blijven liggen en/of met je benen omhoog of met een kussen onder je billen. Ikzelf doe ook mn benen omhoog na het klussen. ja ik probeer al 7maanden zwanger te raken dus je weet het maar nooit!!. Hoelang zijn jullie nou al bezig? Ik wens je verder veel succes!

groetjes souraya

Wij zijn nu pas met de eerste ronde bezig?
Maar wat ik zo raar vindt bij de ene gaat het heel langzaam en bij de andere niet.
Ik wil zo graag een kind en ze zeggen als je er heel de tijd aan denkt dat het dan niet lukt klop dat?
Roken jullie dat het zo lang duurt want daar kan het ook aan liggen zeggen ze.
En hoelang heb jij de pil geslikt?
Ik wens jullie in ieder geval veel geluk.

Groetjes,
Maria

Nou gelukkig zijn we allebei harstikke gezond. Mijn man is sportleraar en speelt ook voetbal. We roken niet drinken niet dus daar zal het zeker niet aan liggen! Het is inderdaad bij de een sneller dan de ander. Ieder lichaam is anders maar je moet niet meteen na een paar maanden gaan denken, ohh er is iets met mij of met mijn partner aan de hand. Ik ben na 5maanden toch naar de dokter gestapt omdat ik zooo graag zwanger wilde worden. Ik ken mijn dokter goed dus hij begon al te lachen. Hij zij dat als het na een jaar nog niet wil lukken dan pas kan je naar de dokter stappen die zal je dan onderzoeken. En als je er heel erg veel mee bezig bent dan lijkt het al helemaal of het nooit wilt lukken. Je kan dan ook veel gestressed zijn dit is ook een oorzaak. Klus gewoon in je vruchtbare dagen en denk maar ik ben pas bezig. Je wordt echt zwanger, is het nu over een maand niet dan is het wel een andere maand. Maar rook jij zelf dan? Roken is zowieso niet goed en al helemaal voor de baby ( mocht ie binnenkort in je buikje groeien) Ik heb ongeveer 2jaar de pil geslikt opzich niet echt lang. Mijn moeder is ook pas na een jaar zwanger geraakt van mij, ze zegt dat t best erfelijk kan zijn ik weet het niet. Ik wilde een tijd lang zoooo graag ( nu ook wel hoor) toen werd ik elke maand teleurgesteld door die stomme menstruatie. Toen besloot ik t een beetje van me af te zetten. Gelukkig is dat ook gelukt ik w8 het gewoon af.

groetjes souraya

Wij roken geen van tween. Ik heb zelf astma en me vriend traint ook elke dag. Gebruik jij ook een kussen na de gemeenschap. Ik probeer het van me afte zetten want ik denk heel de tijd als ik een baby had dan zou ik dit of dat doen, maar dat is niet goed als ik daar heel de tijd aan denk, maar dat komt doordat ik echt graag een baby wil.
Wat kan jij me aanraden?

Groet,
Maria

Terug
Bovenaan