Nou gelukkig zijn we allebei harstikke gezond. Mijn man is sportleraar en speelt ook voetbal. We roken niet drinken niet dus daar zal het zeker niet aan liggen! Het is inderdaad bij de een sneller dan de ander. Ieder lichaam is anders maar je moet niet meteen na een paar maanden gaan denken, ohh er is iets met mij of met mijn partner aan de hand. Ik ben na 5maanden toch naar de dokter gestapt omdat ik zooo graag zwanger wilde worden. Ik ken mijn dokter goed dus hij begon al te lachen. Hij zij dat als het na een jaar nog niet wil lukken dan pas kan je naar de dokter stappen die zal je dan onderzoeken. En als je er heel erg veel mee bezig bent dan lijkt het al helemaal of het nooit wilt lukken. Je kan dan ook veel gestressed zijn dit is ook een oorzaak. Klus gewoon in je vruchtbare dagen en denk maar ik ben pas bezig. Je wordt echt zwanger, is het nu over een maand niet dan is het wel een andere maand. Maar rook jij zelf dan? Roken is zowieso niet goed en al helemaal voor de baby ( mocht ie binnenkort in je buikje groeien) Ik heb ongeveer 2jaar de pil geslikt opzich niet echt lang. Mijn moeder is ook pas na een jaar zwanger geraakt van mij, ze zegt dat t best erfelijk kan zijn ik weet het niet. Ik wilde een tijd lang zoooo graag ( nu ook wel hoor) toen werd ik elke maand teleurgesteld door die stomme menstruatie. Toen besloot ik t een beetje van me af te zetten. Gelukkig is dat ook gelukt ik w8 het gewoon af.
groetjes souraya