probiotica

Mijn kindje heeft erg last van zijn darmpjes, hij is 9 maanden nu. nachts wordt hij wakker en laat veel scheten en ik hoor zijn darmen.
Iemand raadde dit aan te gaan gebruiken.
Wat is het precies?
Kan het bij een jonge baby?
Waar haal je dit en hoe gebruik je het?
En iemand ervaringen?

Bedankt.

groetjes  

Hmmm ken het niet. Weet alleen dat er van vsm wat voor is. Misschien kun je beter even de apotheek bellen...die mensen weten zoveel. En als het echt niet te houden is...gewoon naar de dokter.
Groetjes Regiena

hoi,

ik heb voor mijn zoontje de eerste 6 maanden ook een probiotica gebruikt voor zijn darmpjes, dat heeft wel heel goed geholpen, dit heette ABC Dophilus, je kunt dit kopen bij een reformhuis, het is wel duur (26 euro) voor een potje, maar je doet er zeker een maand of 3 mee, mijn zoontje heeft ook altijd veel last gehad van de darmen, dit poeder is eigenlijk niet zoiets als yakult, alleen dan in poedervorm, je kunt een half theelepeltje per dsag geven door de voeding.
succes ermee,

groetjes susanne

Yep, ABC Dophilus van Solgar of Orthiflor Start van Orthica. Pro biaotica - de naam zegt het al - stimuleert de groei van goede bacterien in het spijsverteringskanaal. Het bevat levensvatbare microorganismen. Het heeft inderdaad in veel gevallen een duidelijk merkbaar positief effect op de spijsvertering. Bovendien werkt het ook weerstandverhogend! Mijn dochtertje heeft er ook veel baat bij gehad. Mijn vriend slikt het omdat zijn weerstand tijdelijk even minder is.
Ik slik het zelf als ik bijvoorbeeld een antibiotica kuur gehad heb. Verschrikkelijk die antibiotica... maakt niet alleen de slechte, maar ook de goede bacterien kapot. Maar als het moet, dan moet het.

Kan het je zeker aanraden.

Groetjes,
Annabel

Terug
Bovenaan