probleem drinker help

Hallo,

Ik heb een vraagje.
Mijn dochtertje is nu 6 weken oud. Vanaf het begin doet ze moeilijk met drinken.
Ik geef haar flesvoeding. We hebben al 4 verschillende soorten voedingen geprobeerd en zitten nu op koemelkallergie van nutricia. Ook hiermee doet ze nog steeds moeilijk. Het is een hele strijd om met haar te gaan eten. Ze begint heel hard te huilen en wordt boos. Na een tijdje heb ik haar rustig en dan drinkt ze 35 en dan begint het weer. Dan maak ik haar ook weer rustig en dan drinkt ze een tijdje door. Al met al zijn we zo`n uur bezig met een flesvoeding. Wat heel erg frustrerend is. Er zijn ook een paar kleine momenten tussen dat ze zonder te huilen haar fles goed drinkt, maar dat zijn er helaas maar heel weinig.
Hierdoor ga ik ook wat moeilijk van huis weg, omdat ik niet bij iemand een voeding wil geven. En kan haar al helemaal niet even bij iemand brengen als ik weet dat ze in die tussen tijd een voeding nodig heeft.
WIE HERKENT DIT?En weet wat ik hier aan kan doen. Op het CB weten ze het ook niet en ze is helemaal nagekeken door 2 verschillende artsen en die zien niets lichamelijks.
HELP.....

Groetjes Petra
 
Hallo petra,

Ik herken dit wel een beetje... Mijn   dochter is ook altijd al een probleemdrinker geweest. Dit is ook grotendeels het probleem geweest met de borstvoeding. Zij wilde ook niet 'normaal' drinken en bijna iedere fles was een strijd. En wat je al aangaf : leuk is anders!!
Ik had eerst aventflessen. Toen ben ik de difraxflessen gaan proberen. Dat ging al iets beter omdat het speentje smaller is. Toch ging het niet altijd van harte hoor. Uiteindelijk heb ik een keer de dentalspeen van difrax geprobeerd en dat gaat heel goed!!! Ze drinkt wel rustiger en het komt nog maar zelden voor dat het strijd is. Ik hoop dat je er wat aan hebt.. Je schreef wel dat je al verschillende voedingen had geprobeerd, maar ik weet niet of je al eens een andere fles had geprobeerd. Misschien de moeite waard

Ik wens je heel veel succes
gr Linda mammie van charlotte 4 maanden en een week
 
Terug
Bovenaan