Heeft ze eerder wel gewoon zonder problemen uit de fles gedronken? Of ben je net begonnen met haar wennen aan de fles?
Qua speen: mijn dochter deed op een gegeven moment moeilijk over de aventfles, wilde niet meer uit de fles drinken, alleen nog uit de borst. Toen ze de difraxfles met kleinere speen kreeg ging het weer beter, die accepteerde ze wel. Maar ik weet niet of dat echt iets met difrax te maken heeft, denk eerder dat ze het wel interessant vond omdat het een nieuwe speen was, en dat ze daarom wel weer wilde drinken. En toen kwam het na een paar dagen vanzelf weer goed. Maar we hebben van alles moeten proberen. Voeden terwijl ze in de wipstoel zat werkte bij ons wel. Of heel eventjes aan de borst tot ze goed dronk, en dan hoppa de speen van de fles erin, daar trapte ze wel in en dan dronk ze de fles netjes leeg. Meestal is het volgens mij zo dat als ze eenmaal weer bedacht hebben dat drinken uit de fles toch wel oké is, dat het dan wel weer goedkomt. Bij mij duurde het 5 dagen voor het weer echt soepel ging.
groetjes,
Anna