Probleem!! Mijn dochter(7maanden)wil de fles niet

A

Anoniem

Guest
Mijn dochter van 7 maanden wil de fles niet Ik geef nu nog 5 keer op een dag  borstvoeding en wil dit minderen naar alleen s'morgens en sávonds Wie heeft dit probleem ook(gehad) en weet er een oplossing voor??Welke speen kan ik eventueel gebruiken??Alles is welkom Groetjes mij

hoi,
wat een lastig probleem!!
Ik heb hier geen ervaring mee, maar ken 3 mensen in direkte omgeving die er wel ervaring mee hebben en zij hebben alledrie (uiteeindelijk) op dezelfde manier resultaat geboekt: aanhouder wint. En vriendin pakte het zo aan: 's morgens 1x bv geven en rest van de dag alleen fles als dochtertje huilde om eten. Dit is één dag een strijd geweest, maar 's avonds pakte t dochtertje de fles en sindsdien is t geen probleem meer.
Zus en andere vriendin hebben t zo aangepakt: elke dag 1 voeding met fles geven. En dat kon een uur duren voor fles gepakt werd, maar tot die tijd volhouden.
Alledrie gaven ze aan dat het een strijd was die voor beide kanten (kind en ouders) heel veel moeite, ofwel veel bloed, zweet en tranen gekost heeft. Zus en vriendin hebben boven de fles met hun kleine mee zitten huilen. Maar toch doorgezet, omdat ze ècht wilden dat kleine de fles zou pakken.
En welke speen maakte niet uit bij hen.
Heel veel succes en doorzettingsvermogen gewenst!!!
Groetjes mira, sinds 02-01 mama van jaap

ik weet niet precies welke maar dat kun je bij conncultatiebureau wel na vragen, er zijn namelijk spenen die speciaal gemaakt zijn voor de overgang van borst naar fles, dit door het materiaal en de vorm, (ik las dat het hier boven niet hielp, maar bij mijn vriendin wel)