Probleem

Hallo allemaal,
Ik heb een beetje een rare vraag.
Gister ging ik naar het toilet en zag in mijn onderbroek een beetje een bruinige bloedprop zitten. Nou gingen we vannacht klussen en had veel steken in mijn buik en tijdens het klussen ook veel pijnlijke steken in mijn rechterbeen. Ik ben vrijdag op mijn vruchtbaarst. Wie kan mij vertellen wat dit kan zijn??
Sorry voor de taal, maar kon het niet anders omschrijven.

Groetjes Bianca
 
Hoi bianca,
Ik had het afgelopen week ook bloedverlies terwijl ik net ongesteld was geweest, en ik ben even bij de huisarts langs geweest (na mijn miskraam in november ben ik wel snel bezorgd) , die dacht aan een cyste of een myoompje (klinkt enger dan het is en mijn ha is erg voorzichtig gelukkig maar), hij weet datik graag zwanger wil worden en stuurde me door naar de gyn. De gyn vertelde me dat het een gewone hormonale kwestie was, op de inwendige echo was nl nix te zien, alles zag er perfect uit. Ik had ook pijn,gelukkig stopte ik met bloeden voor mijn vruchtbare periode. misschien is het wel verstandig om gewoon naar je huisarts te gaan, heb je wat meer zekerheid. mijn gyn zei dat als het bij mij 3 mnd duurt ik maar even terug moest komen. Sterkte
lies
 
Hoi Bianca,
Het bloedverlies (bruinig zoals jij beschrijft) ken ik zelf niet. Maar ik had laatst na het vrijen wat bloedverlies en tijdens het vrijen ook pijnlijke steken terwijl ik dit ook nooit heb. Ik las hier echter dat er meer meiden zijn die daar weleens last van hebben. En anders moet je inderdaad ff naar je ha gaan zoals Lies adviseerde!

Groetejs Sophia
 
Hoi Bianca,

Ik heb hier zelf elke maand rond mijn vruchtbare dagen ook last van. De ha heeft aangegeven dat dit geen probleem is en niet gevaarlijk is ofzo..alleen wel hinderlijk voor jezelf.Maar ik sluit me aan bij de vorige reacties, wil je absolute zekerheid, ga even naar je huisarts. Groetjes, Danniëlla.
 
Terug
Bovenaan