probleem???

Hoi mensen,

Ik ben net bij de gynaecoloog geweest....
en ik krijg geen pregnyl.. want dat is niet meer nodig....
mijn eitjes zijn alle 5 gisteren gesprongen en ik heb ook gemeenschap gehad...
want ik heb me laten vertellen dat als je vanzelf een eisprong krijgt zonder pregnyl er maar maximaal 2 kunnen springen.. dus toen ze gisteren sprongen had ik niet verwacht dat ze alle 5 konden springen en toen hebben we gemeenschap gehad.....
nu hoorde ik dus vanmorgen de ze wel alle 5 zijn gesprongen en dat ze dan ook alle 5 bevrucht kunnen worden....

nu afwachten hoe het gaat.....

heeft iemand ook al eens zo iets mee gemaakt?

liefs

Tsja hoeveel er springen zonder pregnyl, geen idee...en je hebt al gemeenschap gehad dus je kunt er niets meer aan veranderen. Afwachten. Ze kunnen allemaal bevrucht worden maar die kans is natuurlijk niet waanzinnig groot..

Rustig aan, ik zou me niet te druk maken..

nee echt niet? ik maak me best wel druk zeg...
ik hoop niet dat ze allemaal bevrucht worden...
5 is een beetje te veel....

afwachten maar...

nu wel een verhoogde kans op een positieve test deze maand dat is dan wel 1 voordeel.....

liefs..

Zoals Yosha ook al schreef niet alle eiblaasjes zijn even rijp of bevatten een goede eicel.
Dat ze alle 5 bevruchten lijkt mij heel onwaarschijnlijk.

Jeetje meis, wat vreselijk spannend. De kans dat er nu tenminste eentje bevrucht is, is nu natuurlijk wel aardig groot. Ik hoop het voor je. Binnen een kleine twee weken zul je wat meer zekerheid hebben.
Succes hoor. En ik snap je ongerustheid, maar zoals de andere meiden hier ook al schrijven is de kans dat alle vijf rijp zijn/bevrucht worden natuurlijk niet zo heel groot. Bekijk het maar positief: de kans dat je zwanger wordt/bent is heel wat groter nu!
Doe rustig aan, en wacht op wat komen gaat!

Liefs, Marieke

hoi,

mijn onzekerheid is door jullie wel "iets" minder geworden.. dank jullie wel daarvoor..

ja het positieve is wel dat ik nu wel 5x zoveel kans maak op een positieve uitslag.. dat is dan wel een voordeel...

nou ik hoop dat ik zwanger wordt/ben.. en dan het liefst van 1 of 2 ofzo..
en dat hoop ik ook heel erg voor jullie dat jullie ook snel zwanger mogen worden..

maar dat krijgen jullie zowiezo van mij te horen oke..

liefs...

Terug
Bovenaan