Probleempje avent handkolf!!

Hallo,

Wie gebruikt er ook een avent handkolf en kan mij helpen???
Als ik kolf plopt na ongeveer 5 minuutjes dat witte dopje eruit. Vooral als het vacuum wat groter word. Heb al een nieuw dopje geprobeerd maar dat werkt niet echt. Zou het vacuum dan te sterk zijn? Of is mijn kolf niet helemaal oke?

Groetjes liff

Hoi Liff,

Je bedoeld dat witte sterretje? Misschien is het vacuum dan idd erg groot, ik zelf heb dit nooit meegemaakt, misschien moet je iets minder ver de hendel indrukken op dat moment! Heb je dat al geprobeerd?? Er staat ook een telefoonnr op de gebruiksaanwijzing, dat zou je ook eens kunnen bellen, daar weten ze waarschijnlijk wel wat je moet doen, of misschien zit er een foutje in de kolf zelf, is het gaatje waar je die ster instopt wat te ruim??
Ik zou in ieder geval eens proberen de hendel minder ver of korter in te drukken en als dat niet werkt even bellen, want dat is natuurlijk wel erg lastig als je steeds moet stoppen daarvoor!

Succes Gr MJ

Hoi liff,

Heb je het sterretje er goed om inzitten. Ik heb namelijk wel is gehad dat ik hem verkeerd om had gedaan (met ster kant naar beneden) en toen had ik hetzelfde probleem. Het sterretje moet naar boven. Misschien dat dat het is?

Liefs Jen

Hoi hoi,

Ik bedoel inderdaad dat witte sterretje. Hij zit met de   sterretjeskant aan de bovenkant. dus dat lijkt me goed. Maar hij word dan door het gaatje heen gezogen. Dus het lijkt er inderdaad op dat dat gaatje wat groot is. Ik ga eerst eens proberen de hendel wat minder ver in te drukken en anders toch maar even dat nummer bellen! Bedankt voor jullie advies in ieder geval!

Groetjes Liff

Hoi,

Ik heb laatst op een beurs iemand gesproken van Avent en zij vertelde dat er een nieuw onderdeeltje ontworpen is in plaats van dit 'witte sterretje' . Als je Avent belt dan kan je dit zo bestellen.

Succes en groet Janine

Terug
Bovenaan