Probleempje en daarom een vraagje

A

Anoniem

Guest
Ik ben een beetje dom geweest. Helemaal vergeten om naar de winkel te gaan. Gevolg: geen voeding genoeg voor Thijs om het weekend door te komen.

Thijs wordt de 27e (over een week dus) een half jaar. Ik heb al wel opvolgmelk in huis. Wat zeggen jullie, kan ik hier een week eerder mee beginnen of moet ik toch ergens voeding vandaag zien te halen?

Ik zou er gewoon lekker mee beginnen. Het kan vast geen kwaad. Het zijn maar richtlijnen, die leefdtijdsaanduidingen. Alsof die melk precies weet of jouw kind wel 6 maanden is. Bovendien wat zou je hem anders kunnen geven?
Alleen maar water. Wat volgens cb is toch niets goed genoeg. overal zit suiker in en dat mogen ze weer niet he.
Gewoon geven die melk, er kan vast niet veel fout gaan.

groetjes Diana

Hoi Juffrouw, je kan makkelijk al beginnen met de opvolgmelk hoor, wat is nou een week? Ik ben ook wat eerder begonnen, toen de standaard 1 op was. Groetjes

Ja hoor, opvolgmelk kan echt geen kwaad!!! Is alleen meer in enegie.... Ik had joshua ook al opvolgmelk gekregen toen hij 5,5 maand was... Nu gebruik ik allergy care en daar heb je maar een soort van.... nummer 1 die je tot 2 jaar moet geven...

Kan echt geen kwaad!! Is ook maar een weekje toch?

grt suuz mv joshua 8-2-07

Joh, hier had ik per ongeluk een keer een pak 2 gekocht. Kwamen we pas achter toen dat pak al half op was (Esther was net wel of net niet 5 maanden). OEPS! Maar ze had er niets van, dronk alleen ietsje minder. Lijkt mij dat dat dus echt geen kwaad kan als het maar een weekje scheelt.

en wat heb je gedaan? ging het goed als je het toch gegeven hebt? Het kan wel gewoon, hoor. Er gaat echt geen wekker in die darmpjes bij 6 maanden...

hihi, wij zijn ook gewoon begonnen hoor, ook al was het nog een week "te vroeg" ! En Marieke vond het prima!
Wat heb je nou gedaan? Gegeven, of bij de apotheek nieuwe 1 gehaald?

Sabine

als je kindje een weekje eerder (te vroeg) was geboren had hij het nu ook gehad, kan echt geen kwaad hoor, het zijn gemiddelde,

Terug
Bovenaan