probleempje

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

Over 3 weken ga ik op vakantie en dan zit ik dus net met mijn NOD!!
Had zo gehoopt dat we op vakantie lekker konden gaan klussen maar helaas
Mijn vriend zei dan ga je toch weer ff de pil slikken. Maar dat wil ik juist niet en ik denk ook niet dat het goed voor je is. en dan ben ik vast weer een hele tijd aan het ontpillen en dat is ook niet de bedoeling.

wat moet ik nou doen?

groetjes bontrie (morgen beginnen met ronde 5)

Niet meer aan de pil beginnen hoor! Geef het geluk gewoon een kans en je kunt toch gewoon klussen?
Maar als over drie weken je nod is moet je dus volgende week extra hard klussen om die nod positief te maken, zwanger te zijn dus! dat is pas een mooi vakantie-kado!

Succes! Gr. Roos

Idd
Hoop houden dat je zwanger bent als je op vakantie gaat!!!! Dus flink klussen!!!

Hey!
Ik zou ook gewoon de natuur zijn gang laten gaan en de pil niet terug nemen. Dat zou ook niet veel nut hebben. Een pil heeft een tijdje nodig om te beginnen werken, je lichaam moet er gewoon aan geraken. Mijn dokter vertelde me toen ik die begon te nemen, dat de eerste maand nog een gewenningsmaand zou zijn zodus. En als je nu voor drie weken dan de pil zou nemen zou die absoluut geen functie hebben. Geniet van de vakantie, klus wanneer je zin heb, en als je terug ben kan je terug van start gaan :).
Veel plezier op vakantie!
Veel liefs
Bisous
Alysse

Nee, ik zou zeker niet aan de pil gaan voor zo'n korte tijd. Helemaal niet goed al die hormonen en waarvoor? Je wilt toch juist zwanger worden. Inderdaad gewoon door klussen en wie weet is het een vruchtbare vakantie al voordat je weggaat

Terug
Bovenaan