<p>Hallo allemaal!</p><p>Wij hebben een mutsy nio gekocht icm een maxi cosi rock. Als eerste hadden we al een verbogen onderstel waardoor we problemen hadden en het niet voor elkaar kregen om de maxi cosi er fatsoenlijk af te halen. </p><p>Toen we een nieuw frame hadden zou het opgelost moeten zijn. Nou niet dus (wel voor de reiswieg maar de maxicosi kregen we er nog niet fatsoenlijk vanaf). Vandaag weer terug geweest omdat we ook nog kleur verschil hadden in de reiswieg en toen nogmaals uitleg gevraagd. Ik heb het nagedaan en werkte geweldig! Thuis meteen weer geprobeerd en nee hoor. Met geen mogelijkheid los te krijgen. Uiteindelijk met heel veel op en neer bewegen en flinke lompe kracht lukte het.. maar nu zit er geen baby in..</p><p>Hebben meerdere mensen dit probleem gehad en hoe hebben jullie dit opgelost? Hij had me al de tip gegeven om er achter te gaan staan omdat dat makkelijker is met kleine handen. Maar het lukt me gewoon echt niet. Ben er inmiddels best wel van over de zeik. Ben er echt ff helemaal klaar mee?</p>