Problemen maxi cosi rock icm mutsy nio

<p>Hallo allemaal!</p><p>Wij hebben een mutsy nio gekocht icm een maxi cosi rock. Als eerste hadden we al een verbogen onderstel waardoor we problemen hadden en het niet voor elkaar kregen om de maxi cosi er fatsoenlijk af te halen. </p><p>Toen we een nieuw frame hadden zou het opgelost moeten zijn. Nou niet dus (wel voor de reiswieg maar de maxicosi kregen we er nog niet fatsoenlijk vanaf). Vandaag weer terug geweest omdat we ook nog kleur verschil hadden in de reiswieg en toen nogmaals uitleg gevraagd. Ik heb het nagedaan en werkte geweldig! Thuis meteen weer geprobeerd en nee hoor. Met geen mogelijkheid los te krijgen. Uiteindelijk met heel veel op en neer bewegen en flinke lompe kracht lukte het.. maar nu zit er geen baby in..</p><p>Hebben meerdere mensen dit probleem gehad en hoe hebben jullie dit opgelost? Hij had me al de tip gegeven om er achter te gaan staan omdat dat makkelijker is met kleine handen. Maar het lukt me gewoon echt niet. Ben er inmiddels best wel van over de zeik. Ben er echt ff helemaal klaar mee?</p>

Hoi, ik heb al een jaar dezelfde combinatie en nog nooit de maxicosi adapters er makkelijk afgekregen. Ik kreeg maxi Cosi er alleen af met adapters er aan en stond dan te sjorren om de adapters nog van de maxi cosi af te halen. Ik vind het echt heel slecht werken en met de wagen is echt niks mis, die vind ik top. Maar als ik op nieuw mocht kiezen had ik een autostoel van mutsy gekozen. Die adapters zijn een verschrikking. Ik heb dus geen oplossing, behalve eerst de adapters losmaken van de wagen en dan maxi cosi aan een arm hangen en met de andere hand de adapters er onder uit trekken...  succes! ?

Ben in gelukkig niet de enige met het probleem.. is deze optie wel een beetje te doen als de kleine in de maxi cosi zit? Dan is er in ieder geval nog een noodoplossing. Vind het wel echt heel slecht dat het niet werkt, maar wat ik zo gek vind is dat het in de winkel zo makkelijk ging.. ga jou tip zeker onthouden voor als er geen oplossing is! Thanks!

Als je al op de knopjes op de maxi cosi druk voor je m optilt, kun je als je de maxi cosi los hebt die dingen er onder uit trekken. Dat lukt wel met een baby er in. Maar het is echt onhandig. Ik heb ook echt overal gezocht of het anders kon, maar vond op een forum ook alleen deze manier. Heel onhandig. Maar als je t een paar keer gedaan hebt wordt je er steeds handiger in? maar de wagen zelf vind ik echt heel fijn nog steeds! Succes nog met je zwangerschap! 

Je hebt dan natuurlijk aan het hendel vast dus dat scheelt natuurlijk al. Heb het nu wel voor elkaar gekregen door terwijl ik op de knopjes klik eerst de ene kant eruit haal en dan de andere, maar dan heb je hem in 2 handen vast en niet aan het hendel. Dus dat is ook niet heel praktisch..
Ga van de week jou tip eens proberen! De wagen loopt verder idd heel fijn (zonder kind er nog in?) heb al aardig wat op en neer gelopen in huis. Vind het ook een hele mooie wagen?

Wij hebben ook deze combi. Het lukte mij eerst ook niet en haalde dat ze ook met adapter en al eraf (dat ging heel makkelijk). Ben het wel blijven proberen en nu lukt het opeens elke keer. Denk dus ook door vaker gebruiken dat het beter gaat? Misschien eerst stroef? Ik ga er inderdaad wel achter staan, heb ook kleine handen dus het lukt maar net om ze eromheen te krijgen en moet dan best wat kracht zetten. 

Wel echt herkenbaar want heb de eerste keren er zonder baby 20 x over gedaan ofzo? 

Wij hadden hetzelfde probleem en toen hebben ze bij mij in de winkel de adapters ingespoten met smeermiddel. Gewoon siliconenspray. Toen mijn vriendin hetzelfde had een maandje later, hebben we dat zelf ingespoten en daarna nergens meer last van gehad. Hopelijk is dat ook voor jullie de tip. 

Terug
Bovenaan