<p>Ik ben benieuwd of er mensen zijn die problemen hebben met eileiders (denk aan Endometriose, PID, Eierstokcyste) en wellicht met mij mee kunnen praten over symptomen?</p><p>Ik werd in augustus midden in de nacht wakker met een enorme buikpijn. Mijn man en ik proberen zwanger te worden, dus heb die ochtend ook een ovulatietest gedaan en die was positief. Nu bleek die erge pijn van die dag een blindedarmonsteking en ben ik er ook de dag later aan geopereerd. Toch zoek ik of dit een verband kan hebben met de positieve ovulatietest. Ik heb namelijk nog steeds scherpe steken in mijn linkeronderbuik op de plek van blindedarm. Ben daar ook kort na de operatie nog voor teruggeweest, maar ze kunnen we niks vertellen in het ziekenhuis.</p><p>Iets meer achtergrond: heb 13 jaar aan de pil gezeten en ben december 2018 gestopt. Heb een erg onregelmatige cyclus van 40-44-22-45-66-47. De laatste is een beetje vaag.. na 24 dagen kreeg ik bruine afscheiding (heel licht) en dat heeft 7 dagen geduurd. 1 dag was het een beetje meer donkerrood als bloed, maar dat was ook echt super weinig. Verder ook geen menstruatieklachten. Nu ben ik vandaag echt ongesteld geworden, dus denk ik dat het spotting was? Blijf het lichaam maar vaag vinden.</p>