Problemen met Huggies luiers Super Flex????? Kapot gekocht!!!!!

Ik heb 2 weken geleden 4 pakken huggies Super Flex   8-14 kg   gekocht toen waren ze in aanbieding.

De eerste 2 pakken waren goed ,dus de bon niet bewaard'.

Toen ik ongeveer half was van de 3 de pak toen kwam het.

De luiers   zitten aan elkaar vast en de klitten band   ( vast
te maken ) zaten vast   kon ze los maken maar dan scheurde ze een
heel stuk..  

Ik heb toen de 4 de pak geopend en daar ook dit probleem.    

Ben er toen mee terug gegaan naar de winkel en wat zei ze...  
Sorry kan niet zonder bon omruilen..     OOOO   wat was ik
boos.

Ik zit dus met een 40 tal kapotte luiers ....

Wie heb nog meer kapotte luiers gekocht?????

Ik ga geen huggies meer kopen... Vind ik zonde van me geld.



 
Wat vreemd zeg!
Ik heb een tijdje terug ook wel eens Huggies gekocht en toen ging het gewoon helemaal goed. Ik vind het wel jammer dat de betreffende winkel hier niets mee doet.
Misschien kan je bij een consumenten-nr / -mail van Huggies met deze klacht terecht?
Ben benieuwd.

Groetjes Marieke
 

Hoi,ik ken het probleem niet. Ik gebruik Huggies tot zeer grote tevredenheid, het zijn hele fijne luiers. Ik ben overgestapt van de Pampers en zou willen dat ik dat veel eerder had gedaan, maar dit terzijde.
Ik zou ook Huggies zelf mailen/bellen om  te melden dat je kapotte luiers hebt gekregen.
Ik kan me niet voorstellen dat ze niets zullen doen met je klacht.
De meeste bedrijven zullen altijd met een goedmakertje komen, dus ik zou het wel doen.
Trouwens heel vervelend dat de winkel ze niet terugneemt zonder bonnetje, kinderahtig eigenlijk!
Groetjes, Claudia.
 
Hoi WIlma,
Wat je kan doen is een kapotte luier naar huggies terug sturen met een brief erbij met je klacht erin.
Dikke kans dat huggies je nieuwe luiers geeft.
Het bedrijf wil namelijk geen verkeerde reclame.

Had ook een klacht over liga opgestuurd en ja hoor na 2 weken een doos met 4 doosjes met ligakoeken gekregen.
Groeten Marieke
 
Hoi,

Ik zou ook gewoon een briefje sturen naar Huggies. Heb ik laatst ook gedaan naar Difrax ivm een kapot speentje. Ik kreeg een nieuw speentje en een knuffeltje terug.
Bedrijven willen maar al te graag laten zien dat hun produkten toch echt wel ok zijn.

Renée
 
Hoi,

Heb een keertje met PAMPERS gehad en heb een briefje geschreven. Het is keurig afgehandeld en heb mijn geld terug gekregen van het pak. Hetgeen wat ze wilden was het productienummer op de buitenkant van het pak.
Gebruik nog steeds pampers!

Groetjes,
Dorien
 
Terug
Bovenaan