problemen met spugen, slapen, ledikant

wat een week zeg, antonio spuugt nu weer heel veel las dat andere kindjes er ook nog last van hebben, weet niet of het door de pap komt die hij nu krijgt, hiervoor kreeg hij de pap vanaf 4 maanden omdat die nog op moest en nu krijgt hij pap van perensmaak vanaf 6 maanden maar nu spuugt hij dus weer heel veel, hebben jullie daar ervaring mee? had ik bij mijn nadere kids dus nooit. weet niet wat ik nu moet doen want die van 4 maanden is denk ik niet goed om nu te geven?

daarnaast komt hij nog twee keer snacht en vanacht en eergisterenheeft hij zelfs lopen spoken, hiervoorkwam hij ook maar dan legd ik hem aan en sliepen we weer verder en nu blijft hij jammeren, grrr ben kapor ondertussen.

daarnaast lag hij van het weekend opeens op zn buikje in de wieg. leg hem altijd na het aankleden even in zn wieg terwijl ik mijn eigen kleding pak. lag hij met een bigrijns over het randje te koekeloeren. we hebben nu dan ook maar het ledikantje in elkaar gezet. mn kamer is nu echt propvol. zn kamertje is nog niet af. maar nu weigert hij in de ledikant te slapen overdags en als ik hem er snachts uithaal is hij ijskoud en daardoor denk ik nu weer verkouden en hoesten. heb hem dus maar weer in zn wiegje gelegd. moet ook eerlijk bekennen dat ik veel moeite heb met het ledikantje omdat ik weet dat ik dat noooooit meer zal meemaken aangezien hij onze laatste is, boeeehhh. maar ja wat nu hij weigert overdags dus in zn ledikantje te slapen, huilt gerust een half uur lang?

poept nu ook veel meer maar heb daar de reden van ontdekt er komt boven een tandje door.

zoo wat een problemen allemaal zeg als ik dit zo lees, help, tips ideeen.

Hier word de laatste weken ook veel gespuugd groente papfles noem maar op t komt eruit! De ene dag niks en de andere dag word er gespuugd! Wat t is? Geen idee! Hij blijft erbij lachen en is niet ziek! Wel al weken verkouden en hoesten ga vandaag ook druppeltjes of iets dergelijks halen voor het hoesten want hij blijft er af en toe in(eng zeg).

Sterkte met je kleine man!

Hoi,
Heb je de gewone pap voor 6mnd al geprobeerd?? met perensmaak is natuurlijk weer een extra toevoeging!
Tja niet in het ledikantje willen slapen?! Het is nu natuurlijk zowiezo een lastige leeftijd om aan nieuwe dingen te wennen, je had natuurlijk geen keus, maar ben bang dat je er even doorheen moet!
Je kunt misschien een paar dagen de wieg gewoon in het ledikant zetten, went hij iig aan de spijlen, hij heeft nu natuurlijk vrij uitzicht over de rand van de wieg!
Hoe kan het dat hij het zo koud heeft dan? wat heeft hij aan? Misschien een dikkere pyama/zak aan!
Je kunt het beste voelen onder in het nekje of boven op de borst kun je ook zo bij? is hij daar ook koud of alleen de handen?
Die slechte nachten hebben we hier net weer achter de rug (afkloppen,,haha) maar ik weet van de oudste 3 dat die op deze leeftijd ook zo´n tijdje hadden dat het slapen weer slechter ging! Maar nog 2x drinken s´nachts,, pff, dat is wel hetig hoog, kun je al blij zijn dat je niet telkens een fles hoeft te maken ;-p
Iig succes met alles!!

oh hier ook Juliaan spug d ehele dag.
Ik heb nu 180 melk en minder eten de hele dag geven.en dat help een beetje.

en trouwens onze eerste tandje komt jajajjaja
ik ben d elaaste mama denk ik jajajajja

Terug
Bovenaan