Producten om baby in slaap te helpen

<p>Hi, </p><p>Wij zijn opzoek naar een lichtje/radiootje of andere producten om onze zoon in slaap te helpen.</p><p>Hij slaapt nog bij ons maar willen langzaam overgaan naar eigen kamer. </p><p>Overdag doen we dit al met een radio aan. We merkte namelijk dat hij niet zo tegen stilte kan. Hij kan volgens mij nog niet goed alleen zijn. </p><p>Daarom opzoek naar iets dat geluidjes maakt en vanzelf na x aantal tijd uitgeschakelt en evt bij huilen weer aanspringt. Dit het liefst ook met een lichtje omdat het dan niet meteen pik donker is. Licht is geen must, maar zou wel fijn zijn. </p>

Wij hebben de Vtech dromenland projector.
Precies wat je omschrijft. Lichtje, kan ook uit, muziekje of natuurgeluiden. 
Gaat uit na 10,20 of 30 minuten.. En gaat aan als de baby huilt.
Werkt op batterijen, en die zijn bij ons ruim 10 weken mee gegaan. 

[quote quote=10204438]Wij hebben de Vtech dromenland projector. Precies wat je omschrijft. Lichtje, kan ook uit, muziekje of natuurgeluiden. Gaat uit na 10,20 of 30 minuten.. En gaat aan als de baby huilt. Werkt op batterijen, en die zijn bij ons ruim 10 weken mee gegaan.[/quote]
Dank je! Is dat deze:
https://www.wehkamp.nl/vtech-baby-dromenland-projector-blauw-967834/

Wij hebben de zazu don knuffel heeft geen lichtje maar wel muziekje, hartslag, en nog 2 geluiden. Kan op beweging en/of huilen afgaan. En gaat na 10 minuten uit. Mijn dochtertje is er verliefd op en hij gaat overal mee naar toe, zoals naar de oppas. Ik vind het een aanrader. 

Klein lampje aan doen op batterijtjes
Inbakeren 
Bedje lekker voorverwarmen
Spuugdoekje de hele dag bij je dragen (in je bh bv.) daar dan zijn hoofdje opleggen zodat jouw geur er aan zit.

Ik heb bedtijd olifant van Vtech, het olifantje zingt of zegt lieve dingen. Speelt een kwartier geluidjes af of melodietjes van kinderliedjes. Op het geluid gaat een lampje mee.  Na 15 min gaat het olifantje uit.   Daarnaast heb ik nog een nachtlampje van little lovely company en die gaat ook na 15 min uit. 
Ik vind het wel fijn dat hij niet vanzelf aan gaat omdat mijn kleine man in zijn slaap ook druk kan zijn. 

Hoi
Wij hebben ook een dromenland projector die hangt nu al weken doelloos aan het rand van haar bedje sinds ze een een konijn van happyhorse met muziek heeft gekregen daar word elk dutje en savonds mee geknuffeld voor dat ze in slaap valt

Terug
Bovenaan