proefdruk en enveloppen in huis...

Hey meiden,

Vanaf woensdag is er hier keihard gewerkt en nu is onze woonkamer/keuken af. Ons zoontje slaapt op z'n nieuwe kamer en nu zitten wij op de bank tv kijken. Wat voelt dit allemaal als luxe zeg!!!

Vanmorgen bloedprikken ivm eventuele zwangerschapsdiabetes en daarna langs de drukker voor de proefdruk. Wauw, wat voelt dat ineens echt, net of alle puzzelstukjes op hun plek vallen. Ik voel me zo happy en zo ontspannen, echt fijn!!!

Vanmiddag naar de vk, even afgelopen week doornemen.

Hoe is het verder met jullie?

Liefs grote broer

wat fijn dat alles een beetje af is. hopen dat de uitslag van je bloed goed is. ik heb anderhalf week geleden geprikt op suiker en Hb, heb niets gehoord dus neem aan dat het goed is, maar hoor het woensdag wel. ik moest suiker prikken ivm diabetes van mijn vader.
hoe vind je je proefdruk, wij hebben hem een tijdje geleden al gezien en de enveloppen heb ik al geschreven.

fijn dat je je ook weer wat beter voelt!!!

liefs, Karin

Wat een vrolijke noot, mooi om te lezen en fijn dat je dit deelt.
Geniet van je huisje en de luxe. Heb je wel verdient lijkt me.
Hopelijkroefdruk idd naar je zin. Wij nog aan het wachten op ons ontwerp.
Liefs

Wat zul jij nu genieten van je heerlijke "nieuwe" huis!!!!
Ik moet ook vd week weer bloedprikken, maar dit is bij ons een standaard 32 weken onderzoek..

Verder hebben wij een week of drie geleden de proefdruk en enveloppen gekregen... De helft van de enveloppen zijn zelfs al geschreven...:)!!! Heerlijk hoe alles stukje bij beetje af komt!!!

Terug
Bovenaan