proefdruk geboortekaartje

Ik heb vanmiddag de proefdruk van het geboortekaartje opgehaald. Wat is het mooi!!!! Ik kan echt niet wachten tot we het kaartje mogen versturen.. Alleen het lettertype wil ik anders, maar gelukkig kunnen we dat nog laten aanpassen.
Hoever zijn jullie met de geboortekaartjes??

heb er nog niks aan gedaan hihi :O

heb over anderhalve week een fotoshoot en wil 1 van die foto's op het kaartje hebben. ik moet alleen komende week nog werken, en in m'n verlof ga ik even langs de drukkerij. heb bij onze eerste zoon de kaartjes pas uitgezocht toen ik al ruim 36 weken zwanger was, dus voor mijn gevoel heb ik nog even :)

Wij ontwerpen het kaartje zelf, krijg één dezer dagen de offerte van de kosten en dan even de pdf bestandjes doorsturen. Verwacht dat we eind deze week wel een proefdruk hebben :)

Zo leuk om te doen!!

Ik Ben gewoon naar 1 van de vele websites gegaan, heb n leuke uitgezocht, Adressen ingevuld en als de baby er is, betalen en klaar. Dat heb ik met onze trouwkaarten ook gedaan en dat is ook goed uitgepakt. Ik vind het prachtig al die mooie zelf ontworpen kaarten maar ik heb er echt geen fut voor :)

Hier idd ook eigen ontwerp :)
Wat voor stijl hebben jullie? Houd zelf van de 'romantische' stijl...handjes voetjes, baby foto met wat mooie decoratie etc.

Terug
Bovenaan