proefdruk is binnen

He meiden,

Gistermiddag mijn proefdruk en de enveloppen opgehaald. Kregen 3 proefdrukken mee omdat we nog moeten kiezen welk lettertype we willen en er zit 1 erg leuke tussen :)
De naam begint ook vormen aan te nemen we hebben er nog maar 2 over.
Dan het waarschijnlijk goeie nieuws dat de kleine meid 1 a 2 weken voor op schema ligt. en vandaag ben ik 32 weken onderweg dus nogmaar 8 te gaan.
nog 4 weekjes werken
De babykamer is helemaal klaar, kraampakket binnen, ziekenhuistas bijna klaar alleen nog mijn spullen.
Wat een rust kan je dan hebben zeg heerlijk. Laat het maar alvast een maandje verder zijn :)

Fijn dat er een goede proefdruk tussen zit :) lekker he dat we nu echt af kunnen gaan tellen :) ik ben vandaag precies 30 weken zwanger, klinkt toch weer wat verder he dan .... twintig ;) haha

Fijn he, stapje voor stapje toe werken naar het moment dat jullie uk in jullie armen houden. Iedere stap geeft mij weer meer rust. Na tijden vol onrust, voelt dat wel heel fijn!!!

Maar dat maandje verder hoeft voor mij nog niet, dan moet ik mij alsnog haasten. Ik ben morgen 34 weken en uk loopt ruim 2 weken voor. Dus geen gehaast hoor.

Babykamer en kleertjes zijn er nog niet klaar voor, hihi!

Liefs grote broer

Terug
Bovenaan