proefdruk kaartje

Toen we thuis kwamen van vakantie lag de proefdruk van het kaartje in huis.
Helemaal blij. Moet nog even heel goed kijken of er geen spelfouten in staan, en dan kan hij goedgekeurd worden.
Ook was mijn kraampakket bezorgd tijdens onze vakantie.
er zat een zelfde knuffel in als bij onze zoon en een heel leuk voorleesboekje voor onze zoon.
Verder heb ik er nog niet zo goed naar gekeken. Zal er niet heel veel van gebruiken, aangezien we gaan proberen het ziekenhuis te halen.
Het wordt nu wel echt hoor! we kunnen gaan aftellen meiden.

Wat leuk dat jullie proefdruk is gekomen voor het kaartje! Ik heb bij die van ons idd ook wel 100x gekeken naar de spelling etc.....hihi!

Ja, het gaat nu echt wel opschieten hè?! Jippie!

Slaap lekker straks. Liefs Lynn.

Wat een leuke thuiskomer he. Ik moet ook het kraampakket nog krijgen. Ik hoop ook het ziekenhuis te halen, wat normaal gesproken geen probleem zou moeten zij..... Is hier een paar.grote straten verderop!

Proefdruk moet ik nog aanvragen, word misschien wel eens tijd. Hebben gisteren. Wel nieuwe bedankjes uitgezocht. Echt supercool, en het bezoek krijgt keuze uit drie varianten!

Wauw meid, wat moet je nog van je lijstje?

Komt steeds dichterbij he. Krijg al tranen in mijn ogen als ik eraan denk dat ij over max 12 weken een kleine meid erbij he !

Liefa

Wat fijn dat jullie je kaartje hebben gevonden!
Ik kon steeds niet het juiste kaartje vinden, dus ik heb hem nu zelf gemaakt, vind hem echt heel leuk!
(jammer dat je hier geen foto's kan posten, dan had ik m kunnen laten zien)

Verder zijn wij nu de babykamer aan het verbouwen *eindelijk* want het begon nu wel op m'n zenuwen te werken hihi! En als die klaar is gaan wij ook shoppen joepiee!!

Succes iedereen met de 'laatste' dingentjes regelen =D

xx

Ik heb het proefkaartje al 10x nagekeken op fouten, maar kan niks ontdekken. Mijn zwager en schoonzus hadden ooit een kaartje bij de oudste gestuurd, maar ze waren de datum vergeten. Ze hebben toen opnieuw kaartjes verstuurd. Dat gaat mij niet overkomen (hoop ik). Veel plezier met de laatste dingetjes.

Ik heb vandaag doorgegeven welk kaartje we graag willen. Nu moeten we gaan nadenken over de tekst.
Laatst heb ik ook mijn kraampakket gekregen. Ik had er een knuffel, omslagdoek en verzorgingsproducten (babyshampoo, babyolie, babybodymilk, babyschuimbad en babyhaarlotion).

Het is zeker aftellen nu. Hier ook nog max. 12 wk dat wij onze kleine in onze armen mogen nemen..... Zoveel zin in. En zo super spannend!!

dat is leuk thuiskomen meid! heerlijk. mijn kraampakket is ook al een tijdje binnen. ik geloof ook niet dat ik er zoveel van ga gebruiken beval zowiezo in het ziekenhuis. nou ja de rest kan ik weer inleveren voor een goed doel :)

en nu maar aftellen! het komt steeds dichterbij

xxx

Terug
Bovenaan