proefdrukje geboortekaarte opgehaald

Hoi!
Ik heb net het proefdrukje van het kaartje opgehaald, ziet er zo leuk uit!! Ik vond het heel gek, de naam daar in ene helemaal echt zwart op wit te zien staan! Het kaartje ziet er super uit, het is ontworpen door mijn zoon (van net 6), en echt superleuk geworden! Als de baby er is, zal ik hem natuurlijk hier laten zien! (het kaartje bedoel ik he, de baby natuurlijk ook, haha).
Nu nog op zoek naar de goeie envelopjes, dan kan ik zorgen dat het allemaal netjes klaar ligt voor manlief... Hoeft hij alleen nog maar de juiste datum, tijd en gewicht door te geven aan de drukker, en dan kunnen ze zo op de post!
Zijn jullie al uit de geboortekaartjes?
Groetjes, Yvette

Hoi Yvette,

Wij hebben ook het kaartje al uitgezocht; erg leuk en in de stijl van het kaartje van onze dochter 2,5-3 jaar geleden.

Leuk dat je zoontje het kaartje heeft gemaakt; dat maakt het extra speciaal.

De ontwerper van ons kaartje heeft op ons verzoek een envelopetiket erbij ontworpen, erg leuk geworden. Misschien is dat voor jullie ook een idee. Gewoon een accent van het kaartje erin laten verwerken, en dan verder gewoon een mooi wit envelopje.  Zien mensen naast de kraamzegel ook aan de envelop dat het niet zomaar post is...

gek he om de naam die je bedacht hebt op de proefdruk te hebben staan, vonden wij ook, dan wordt het wel heeel echt allemaal.

Groetjes!

Hoi Cy,
Wat een leuk idee! Ik heb zelf de digitale versie van ons kaartje, dus kan dat misschien ook wel zelf, maar vind het een erg leuk idee, een detail van het kaartje op het etiket!
Bedankt voor de leuke tip!

Leuk dat het idee in de smaak valt! Ik vond het zelf ook een leuk idee van de ontwerpster.

Zij print het etiket tegelijk met de adressen direct  op de enveloppen. maar je kunt de afbeelding natuurlijk ook op een wit label printen en ze later op enveloppen plakken.

Succes ermee! ben benieuwd hoe het wordt

Groet!

Oh wat fijn dat je de proefdruk in huis hebt. Wij hebben nog niets. Hadden een leuk internetkaartje maar die viel in het echt tegen en nu... we hebben het gewoon te druk. Moeten echt boeken gaan halen en snel iets uitkiezen want voor je het weet is de kleine er.

We hadden het er vanmorgen toevallig over in de auto, we gaan igv zorgen dat de adreslijst klaar is en in de computer staat.

groetjes Nanda

Terug
Bovenaan