Proficiat duits meisje/Sandy

Hai sandy

Ik las net op het februariforum in een reactie van je dat je een dochter hebt gekregen. Van harte proficiat! Het is alweer een paar weekjes geleden, ongeveer een week na mij. Zien we elkaar vast op het voorjaar 2007-moeders forum, of niet? Kletsen we daar wel uitgebreider bij over hoe het gegaan is. ben wel benieuwd.

Bij mij is het best soepel en vlot gegaan, met weinig 'schade' aan mijn zeide. Loek doet het goed, heeft alleen een liesbreuk. We gaan dinsdag naar de kinderarts. Verder drinkt hij mega vaak, 8-9 voedingen per dag al bijna drie weken. Maar we zagen dat hij de afgelopen maand wel 5 cm gegroeid is, dus het was niet voor niks dat ik gefungeerd heb als melkfabriek...

Ik spreek je nog! Veel plezier met je kleine!

Rosanne

Hoi rosanne,

Wat leuk dat je ff reageert!!!
Ja het gaat hier ook goed, weleens vermoeiend met al die voedingen!!!
Geef ook borstvoeding, ja je voelt je idd een melkfabriek ach ja de kleine meid doet het goed das het belangrijkste!!!
Waar is die site dan van voorjaarsmoeders???
Nou ja zie het wel, heb er niet allemaal de tijd voor om achter de computer te zitten zo druk met onze kleine meid!!!!
Maar we doen ons best om wat tijd te maken!!!
Nou hoop dat je ook goed voelt verders?? En dat alles goed gaat met jullie??
Tot snel!!

Liefs Sandy mama van jessica 2-3-2007

Haihai

het forum van voorjaar 2007-moeders, staat onder 0-1 jaar, helemaal onderaan de lijst. Daar komen alle moeders van jan, feb eb maart bij elkaar en delen ervaringen.   Ons febforum is zowat leeggelopen, vandaar dat ik ben overgestapt, voor zover ik er tijd voor heb. Misschien tot ziens daar!

Bij ons gaat het redelijk. Na een voorbeeldige start, kan Loek nu al een paar weken niet meer zelf in slaap vallen, we zijn de hele dag door er mee bezig. Gelukkig valt het 's nachts mee. Middagdutjes voor mij zijn er al weken niet meer bij, samen met 2 nachtvoedingen elke nacht is dat wel zwaar. Op mijn man kan ik nu maar beperkt rekenen, hij is er vol van dat zijn vader ongeneeslijk ziek is. Dat was al een jaar bekend, maar het ging goed. Afgelopen vrijdag is er helaas een tumor in de hersenen gevonden die flink gegeroeid was... Kl*te. Logisch dat hij er vol van is, maar dat maakt het wel extra zwaar hier in huis.
Omdat Loek snel overprikkled is, mag ik ook niets met hem doen. Niet op bezoek, geen boodschappen, niet wandelen. Ik kan naa een maand de muren bijna niet meer zien...! Als hij nou maar net als een pasgeboren baby hoort, de hele dag door zou slapen, dan kon ik tenminste nog wat voor mezelf doen....

Nou, genoeg geklaagd. Het is k*t, maar we hebben er al een maand opzitten. na 2-3 maanden zou hij gemiddeld moeten doorslapen en wordt alles vast beter. Morgen gaan we naar het ziekenhuis om zijn liesbreuk na te laten kijken, misschien komt daar de onrust ook wel vandaan.

Ik hoor vast wel weer van je!

Groeten,
Rosanne en een gelukkig slapende Loek (wel op mama's buik in een draagdoek, dan wil hij wel...)

Terug
Bovenaan