Profielnaam gewijzigd,

Hai meiden,

Kreeg net een belletje van mijn moeder dat er een vriendin ineens wist dat ik zwanger ben.
Wat blijkt de dochter van die vriendin is ook zwanger en zit ook op dit forum alleen een andere mamaclub en is mijn naam tegengekomen en is gelijk navraag gaan doen. Beetje dom van mij om mijn eigen naam te gebruiken maar hoe groot is de kans dat dit gebeurt.
Wat ik van haar niet snap is dat ze heeft gezien dat het nog erg pril is en dat ze niet even haar mond heeft gehouden of gewoon met mij contact heeft opgenomen.
Sorry moest het even kwijt zit nu weer kotsmisselijk op de bank van boosheid terwijl het ook een beetje mijn eigen fout is.

X

He bah, dat is zeker balen. Ik ben er ook altijd een beetje bang voor. Dus probeer het zeker in het begin maar een beetje prive te houden op deze site. Maar ik had dus ook zo iets, ik had bij de plaatselijke boekhandel een zwangerschapsdagboek besteld. Het zou vrijdag binnen komen, verder niets afgesproken. Belt de beste man na twee dagen dat het zwangerschapsdagboek binnen was. Jammer dat ik op dat moment aan t werk was, en mijn schoonmoeder op mijn andere kinderen pastte. k Ben toch wel even op hoge poten in de winkel wezen zeggen. Grr..........

Tjee idd... daarvoor heb ik ook een andere naam, en ook een andere naam als tijdens de zwangerschap van mn zoon.... vind het zo trickey.... En het is aan jouzelf wanneer je het wilt vertellen of dat nou met 9 week of net 16 week is bij wijze van.

Maarja nu kan ze natuurlijk ook zien dat jij dit bent als je profielnaam nu veranderd is.... en kan ze dus alsnog lezen wat jij allemaal schrijft getsiederrie...! Lekker hoor zo'n persoon die je privacy respecteerd.

@ CdV Tjee das ook niet lekker zeg, om die reden geef ik met dat soort dingen weer alleen mail of 06 nummer af... das wel echt persoonlijk!

Hoe reageerde je schoonmoeder dan? beetje rare manier om er achter te komen....

ik ken dit..
ik zit ook op babybytes en een kennis van de dartclub zit daar ook op omdat ze nu 20 weken zwanger is.
zij hield mij dus in de gaten en zag dat ik zwanger ben.
wij zijn al een paar keer niet bij de club geweest en afgelopen weekend hadden we een toernooitje en had zij haar bek op de woensdag al direct los getrokken dat ik zwanger ben.. wij houden het juist stil omdat er nog van alles kan gebeuren maar zij moet juist weer haar bek los trekken.

dus ik werd ineens gefeliciteerd bij de dartclub..

ik ben ook laaiend dat ze het niet eens gunt aan ons om het zelf te vertellen.
wat een schijt wijf... ik mocht haar sowieso al niet meer.. maar dit is de druppel.. ze flikt iedere keer van die rare dingen om te vertellen...

xxx

Terug
Bovenaan