Progesteron prikken

Hoi meiden

Even een kort vraagje:

Afgelopen woensdag is in het ziekenhuis een eitje van 17mm geconstateerd na Clomid 150mg (joepie!). Nu moet ik volgende week maandag terug komen om bloed te laten prikken (progesteron meeting) om te kijken of ik daadwerkelijk een eisprong heb gehad.
Ik ben alleen benieuwd hoe snel je daarvan de uitslag krijgt? Ben natuurlijk super benieuwd of het inderdaad goed gegaan is!
Ik heb er een ochtendje voor vrij genomen, maar is het zo dat je op de uitslag kan wachten, of moet je gewoon naar huis gaan en wordt je een week later gebeld ofzo?
(Pff.. al dat wachten... het kenmerkt wel het proces van zwanger proberen te worden.. geduld, geduld en nog eens geduld )

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Groetjes, 10e

Hoi 10e,

Zelf heb ik 2 keer mijn progesteron moeten laten prikken. Hier kreeg ik de 1e keer een dag later telefonisch de uitslag van en de 2e keer duurde het 2 dagen voor ik de uitslag kreeg.
Maar het zal er ook aan liggen in welk ziekenhuis je behandeld word, want overal zijn de regeltjes weer anders.
Succes met bloedprikken en ik hoop dat je een goede uitslag krijgt!

Liefs Jane

hoi meissie,
ik heb dit ook al meerder keren gemoeten . ik moet dan op vrijdag en maandag prikken,
en dan maandag middag krijg ik de uitslag altijd dan belt mijn gyn mij op .ik ga dan wel altijd vroeg prikken, rond 9:00/ 9:30. en dan heeft s' middags al de uitslag dat is echt fijn,
moet jij maar 1 keer prikken of ook twee keer??
ik hoop dat je een goede uitslag krijgt,
veel liefs wendy

Terug
Bovenaan