progesteron tekort

Maar een aantal andere dames weten het misschien wel! En ik denk dat Veerle graag met lotgenoten wil praten.

Veerle: Succes, ik hoop dat je gauw het gewenste antwoord krijgt. Ik kan het je helaas ook niet geven.
Groetjes, Kat

Volgens mij had je deze vraag al eerder gesteld, maar ik kan mijn antwoord en de vraag niet meer vinden dus ik type het gewoon nog een keer.
Ik heb zelf een progesteron tekort. Ze hebben dat onderzocht, verder heb ik geen problemen. Ik krijg nu progestan, dat is een natuurlijk progesteron. Daar moest ik mee beginnen na de eisprong. En het is raak! Ik ben nu zes weken zwanger. Ik moet de progestan nemen (vaginaal inbrengen) tot drie maanden. tot die tijd sta ik onder controle. Alles gaat verder goed nu. Ik heb eerder drie vroege miskramen gehad door het progesteron tekort. dat begon met licht vloeien en eindigde in een miskraam.
Ze kunnen je ook Clomid voorschrijven, maar dat is niet altijd nodig. het is dan ook goed een cyclus te laten volgen met bloedprikken op alle hormonen en echo's.
Je ziet ik weet er inmiddels veel van. Ik hoop dat je er wat aan hebt. je kunt me alles vragen!
Succes!
groetjes sanne

Terug
Bovenaan