Progesteronwaarden???Wie weet dit??

A

Anoniem

Guest

Hallo meiden,

Ik heb even een vraagje, weten jullie wat een progesteronwaarde van 27 inhoudt???
Ik
gebruik menopur en pregnyl, maar ik twijfel of ik wel een eisprong heb
gehad, moest bloedprikken en kreeg gisteren de uitslag van de
assistente(arts was er niet)ze zei dat de waarde 27 was, en dat ze niet
wist of ik een eisprong heb gehad, omdat dit nogal laag is???
Heb
het ff gegoogled, maar er staan verschillende verhalen op, de een zegd
dat je vanaf 20 een eisprong hebt, en de ander vanaf 32.Weten jullie
dit???

Liefs Anies

hoi anies,

ik zelf zit aan de clomid heb net ronde 4 achter de rug en voorgaande rondes werd ik ook geprikt op progestron en mijn waarde was in ronde 2 53 3n in ronde 3 was het zelfs 64 en dat was een teken dat er een mooie eisprong was geweest deze ronde weet ik het niet want hoef niet meer te gaan voor bloed te prikken en echo's moet nu proberen tot januari en als ik dan niet zwanger ben weer terug  ik hoop natuurlijk dat ik goed nieuws heb voor januari maar zie het ff niet meer zo zitten zijn alweer vanaf maart bezig!
maar ik weet wel dat de gyn. tegen mij heeft gezegd dat als je eisprong hebt gehad je waarde altijd hoger moet zijn dan 30 onder de 30 kun je ook wel een eisprong hebben gehad maar dan is deze niet goed genoeg sorry meid dat is wat ze mij hebben gezegd!

veel succes verder
gr. miranda

hey anies!!
 zie dat je hier een onderwerp heb geopend....   over de progesteron.. Die van mij was 3x 25 en dat is niet goed!
 hij bleef te laag en stabiel.. Ze zien idd liever een eisprong die heviger (hoger qua waarde is...
Maarre die buikpijn dat hoeft niks te zeggen hoor!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb dit al vanaf de IUI en als ik zeg dat dat niks hoeft te zeggen dan weet je het al wel!!>!!!!!!!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik geloof het niet!!!!!!!!

Terug
Bovenaan