progresteron

Hoi, daar ben ik weer!
Gisteren uitslag gekregen van progrestrongehalte. Nou, da's mooi die was heel hoog. In principe wist ik natuurlijk al dat mijn ei was gesprongen, maar dan toch wat meer zekerheid. Nog een paar daagjes.. Woensdag mijn 1e nod.Helaas voel ik nog niets, geen zere borsten, geen innestelling gezien, niet misselijk of andere kwalen. Hoe was dat bij jouw fen, rond deze periode? Ik ga me alweer zorgen maken, dat er weer een maand voorbij kruipt. Ik houd jullie op de hoogte!! Tot woensdag!
Groeten,A3

Echt spannend !! Dat wil nog niks zeggen dat je niks voelt het kan nog komen ik wil je geen valse hoop geven maar toen ik zwanger was de eerste keer merkte ik ook niks.
Ik duim voor je voor woensdag.
XX NIEM

Hoi A3,

Vlak voor mijn menstruatie voelde ik eigenlijk helemaal niets bijzonders. In ieder geval heb ik geen innestelingsbloeding gehad. Een dag voor mijn NOD kreeg ik wat buikpijn. Het leek een beetje op een voorbode van een menstruatie. Dat lichte buikpijngevoel heb ik nog steeds af en toe.
Op de dag van mijn NOD kreeg ik ook last van mijn borsten. Langs de zijkanten, alsof ze klem hadden gezeten. Een dag na de NOD (op vrijdag) heb ik getest. Een heel vaag streepje. Omdat ik het weekend ziek was en het huis vol met visite heb ik pas maandag weer kunnen testen. Een hele duidelijke streep!
Dus als het bij jou net zo gaat als bij mij merk je er woensdag pas wat van ;-))
Nog even aftellen, maar ik zal voor je duimen.

Liefs, Fen

Terug
Bovenaan