Project zwangere vrouwen

Hallo allemaal,

ik ben een student van de opleiding Voeding en Diëtetiek en ik zit in het twee jaar. Samen met mijn drie andere medestudenten zijn wij bezig aan een project. Het is de bedoeling dat we voor dit project een doelgroep zoeken waarvoor we uiteindelijk een interventie voor opstellen. We hebben gekozen voor de doelgroep zwangere vrouwen. Om te onderzoeken waarom zwangere vrouwen doen zoals ze doen, hebben we een enquête opgesteld. Deze bestaat uit twee delen. Het eerste deel zijn voornamelijk vragen die met het gedrag te maken hebben. Tevens zitten er ook een aantal kennisvragen in. Het tweede deel is een voedselfrequentie vragenlijst waar verschillende voedingsmiddelen in staan. De bedoeling hiervan is dat er wordt aangegeven hoeveel en hoe vaak het desbetreffende voedingsmiddel wordt genuttigd. Het zou fijn zijn als er hier geïnteresseerden zijn en een bijdrage willen leveren door deze enquête in te vullen. De gegevens worden in volledige anonimiteit verwerkt.

Deze enquête is echter alleen geschikt voor gezonde, zwangere vrouwen (dus zonder ziektebeeld) tussen de 20 en 40 jaar, met een Nederlands voedingspatroon. Het zal u maximaal 15 minuten kosten om beide enquêtes in te vullen.

Het project zal tegen het eind van januari af zijn. Als er mensen geïnteresseerd zijn naar de uitkomsten die uit de enquête zijn gekomen, zullen we een folder/brochure maken waarin de uitkomsten te vinden zijn en een aantal nuttige tips en weetjes.


Enquête deel 1:
https://spreadsheets0.google.com/viewform?formkey=dDlsMno0U3hDWEMxQ204Y0s5MXpNeEE6MA

Enquête deel 2:
https://docs.google.com/document/pub?id=1Pn9o28lLhXE_p__WmkxNY3fg0A5YfEY-oEjPbG1JNbQ

Als er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag.

Alvast bedankt!

N.B.: Het invullen van enquête deel 2 gaat op een andere manier dan enquête deel 1. Het makkelijkste is om enquête deel 2 geheel te kopiëren en te plakken in Microsoft Office Word zodat de enquête ingevuld kan worden. Vervolgens slaat u dit op en kunt u het mailen naar het volgende adres: CY.Chim@student.han.nl
 
Dankjewel, leuk om te horen! Vooral omdat we zo veel tijd en moeite hier in hebben gestopt. Het is alleen lastig om zwangere vrouwen te benaderen om de enquête te laten invullen. Vandaar dat ik dit forum probeer om mogelijk geïnteresseerde vrouwen te bereiken.
 
Terug
Bovenaan