projectielspugen/reflux/zuurbranden????

Hallo daar,

Ik heb mijn verhaal op 3 forums gezet wat ik weer even niet wat ik hiermee moet. Mijn dochter Isa gooide na 3 uur haar volledige voeding eruit en niet mondjemaat neeee echt met een enorme boog alles eruit!
Ik vond het zoooo erg om te zien. Ik schok me echt wezeloos! Ze heeft het volgens mij ook zuur...
Hopelijk blijft het bij 1x......

Heeft iemand dit al eens meegemaakt????? En wat kan je eraan doen??

Ze wil bovendien ook maar max 100cc per keer drinken en ze weegt nu 5 kilo! Ze krijgt 5 a 6 keer per dag, maar net wanneer ze honger krijgt........Ze slaapt de nachten nu ook al bijna door! Ik vind dat eigenlijk heel eng omdat ze nog zo weinig eet voor mijn gevoel....

Nog meer kleintjes/mama's die dit hebben/herkennen?

Groetjes,
Rosanne mama van Isa 13dec

Hoi Rosanne,

Wat vervelend voor je en wat zul je je zorgen maken. Ik kan je helaas niet helpen maar zou je toch adviseren de huisarts of het CB te bellen hopelijk kunnen die je helpen.

Succes ermee.
Nienke

Om het spugen tegen te gaan kun je Johannesbroodpitmeel gebruiken, gewoon paar schepjes door flesvoeding. (gewoon bij de drogist te koop)

Maar zoals jij het beschrijft komt het echt met grote bogen eruit, dat is niet goed! Ik heb inderdaad ergens gelezen dat je even contact met CB moet opnemen hierover.

Weet je intussen al meer?

Mijn uk  deed in de eerste 5 weken ook projectiel spugen...
Inderdaad dood eng.
Ik hield haar na de voeding zo lang mogelijk recht op(is ook geen doen)
Dikkere voeding hielp niet.Vaak zit er een achterliggende oorzaak.
In ons geval was het KISS-syndroom, maar er zijn tal van andere oorzaken.
Toch maar naar de ha/ka of cb ermee zou ik zeggen.

Succes ermee!

Terug
Bovenaan