Proluton injecties op

<p>Goedemiddag mama’s</p><p>Ivm mijn vorige zwangerschappen waarbij ik in week 20 en 17 bevallen ben krijg ik in deze zwangerschap al vanaf week 16 proluton injecties. Gaat echt super goed, inmiddels ruim 24 weken zwanger.. maaarrrr.. Nu was ik vandaag voor mijn wekelijkse prik in het ziekenhuis en blijkt dat ze ze niet meer hebben en ik over moet op capsules. Zijn er meer moeders die op dit moment injecties krijgen en moeten overstappen? Of heeft jullie ziekenhuis ze nog wel? En zijn ze dus nog wel te bestellen?</p><p>ik hoor het graag!</p><p>Val</p><p> </p>

Ik weet niet of je nog wat aan mijn reactie heb, maar ik krijg ook de injecties. Ik spuit zelf. Eerst 10 weken proluton gehad via het ziekenhuis. Was niet meer te krijgen. Nu heeft mijn apotheek bij de internationale apotheek in Venlo besteld .Het heet Lentogest. Schijnt hetzelfde te zijn.

Ik weet niet of je nog wat aan mijn reactie heb, maar ik krijg ook de injecties. Ik spuit zelf. Eerst 10 weken proluton gehad via het ziekenhuis. Was niet meer te krijgen. Nu heeft mijn apotheek bij de internationale apotheek in Venlo besteld .Het heet Lentogest. Schijnt hetzelfde te zijn.

Terug
Bovenaan