Protest!!

onze dame is de hele dag al in protest.
ze wil niet slapen.
afgelopen nacht sliepen we bij opa en oma en weer eindigde het dat ze naast me lag.
elk half uur lag ze dwars in bed en maakte mij wakker door tegen de verwarming te bonken..
nou van 7 tot 9.15 aan een stuk geslapen en vervolgens pas weer om 5 uur in de auto naar huis (30 minuten slapen)..

nu is ze dus nog wakker en wil niet slapen.
martin heeft weer voor t eerst sinds een jaar nachtdienst en ligt nu dus ff plat. en als mevrouw er in gaat krijst ze alles bij elkaar.
over half uurtje word martin wakker en dan gaat mevrouw er zonder pardon in

is misschien niet de beste oplossing, maar als ik nachtdienst heb, tukken pascal en ik samen even.
zou ze niet lekker bij papa willen slapen???

aan de andere kant, hoort ze natuurlijk in haar eigen bed. Ik heb pascal ook alleen met zijn middag tukkie bij mij in bed hoor. niet savonds.

kwart over 9 ging ze naar bed. ja overdag heeft ze nu wel goed geslapen zo'n 2 uur en toen heeft papa haar expres al gewekt.

ja opa en oma gaan ook kijken voor een peuterbed. kan ze ook in totdat ze ongeveer 6 is.. vinden ze wel t geld waard.

ze zit nu weer naast me en papa ligt op de bank te slapen en alicia hangt lekker tegen me aan en is slam!tv aant kijken haha

Terug
Bovenaan