@proudmommy2

A

Anoniem

Guest
Hoihoi,

Ik heb even een vraagje aan jou. Ik begreep uit een reactie op mijn topic dat jij gastouder bent van 6 kindjes verdeeld over 4 dagen?
Mag ik aan jou vragen hoe snel jij ongeveer vol zat? Ik weet dat je het nooit kan vergelijken en dat het afhankelijk is van je omgeving, je eigen werving ed, maar dan heb ik een beetje een richtlijn. Ik heb nu totaal geen idee!
Ik trek toch heel erg naar dit idee toe. Ik vind het gewoon heerlijk om met kinderen bezig te zijn, ik heb ook altijd opgepast van mijn 15e tot mijn 23e.

Als je niet hier wilt reageren, kun je me ook mailen: daisy_wiegel@hotmail.com

Alvast thanx voor je antwoord!

Liefs Daisy

Hoihoi,

Ik zat eigenlijk heel snel vol. Ik begon met gastouderopvang vanuit de ziektewet, dus had nog wel inkomen vanuit mijn vorige baan. Ik begon vorig jaar augustus met 2 BSO kindjes (53 en 39 uur p/m) en een kindje van 1 (60 uurp/m) september kreeg ik er 1 kindje van 1 bij + broertje BSO voor 22uur p/m per kind en dec kreeg ik een kindje van 1 voor 117 uur/pm. in juni is dat kindje weggegaan en kreeg ik er 2 nieuwe bij. en na de vakantie komt er weer een kindje bij met flinke uren. Dus het kan wel snel gaan. het ligt een beetje aan waar je woont. woon je in een stad of een groot dorp heb je meer kansen dan in een klein dorpje. Je moet jezelf wel echt promoten. bij mij zijn ze bijna allemaal via marktplaats binnen gekomen. 2 via het gastouderbureau en de rest via mond op mond en en via mijn reklame bord aan de schuur voor ons huis. En je moet jezelf onderschijden, je visie duidelijk laten zien. jou voordeel zal zijn dat je lerares ben geweest en dat zal ik zeker gebruiken als ik jou was.
Ik heb ook een site en dat werkt ook wel. je moet ook wel een goed gastouder bureau zoeken want ze zijn niet allemaal goed. je hebt verschillende landelijke gastouderbureaus, maar daar hoor ik nooit wat van terwijl ik wel sta ingeschreven. Ik zit ook bij een klein gastouderbureau die goed is voor haar gastouders en ook veel organiseerd via haar heb ik al mijn kinderen lopen. Wanneer je op ongeveer 1200/1300 uur op jaar basis zit en minimaal 3 gezinnen hebt kun je als zzper werken. dat is belastingtechnisch heel aantrekkelijk. die uren zijn dan niet per kind opgeteld maar als je 8 uur werkt op een dag reken je 8 uur ongeacht hoeveel kinderen..
wanneer je nog vragen heb stel ze gerust.

mijn email is silviavanderwoude@hotmail.com

Terug
Bovenaan