Provera/Clomid: update

Ha meiden,

Krissy, goed idee om een nieuw topic te beginnen ;-)

Ik ben vandaag, 'keurig' op dag 3, gaan vloeien na het slikken van Provera. Dat betekent dus donderdag t/m maandag voor de eerste keer Clomid slikken. Ik ben benieuwd hoe ik erop reageer en natuurlijk of het aanslaat.

Ik heb vandaag direct een afspraak in het ziekenhuis gemaakt, om volgende week donderdag de 17e een inwendige echo te laten maken. Hopelijk wordt mijn cyclus nu ook korter en regelmatiger. Nee, nog beter, ik hoop dat er geen cyclus meer komt en dat ik snel zwanger ben!

Dat laatste hoop ik natuurlijk voor alle meiden hier.

Enne Kristy, succes he! Ik vind het fijn dat we zo gelijk op gaan!

Liefs, Marieke

Ha Daisy,

Ja, dank je! Ben ook benieuwd of het laatste stukje wil vlotten! Ik hoop het!

En jij, ben je weer opgeknapt? Als het goed is heb jij vandaag of morgen toch je ei?
Hopelijk is het deze ronde gewoon raak! En, waarom ook niet? Eens moet het lukken en misschien is het nu wel hét moment! Ik gun het je in ieder geval van harte!

En anders hoop ik dat je de volgende ronde de HSG krijgt en dat je daardoor inderdaad vruchtbaarder wordt.
Succes!

Liefs, Marieke

Hoi Marieke,

Het is echt grappig dat jij nu precies één week na mij een bloeding hebt gekregen en dus op dezelfde dagen Clomid moet gaan gebruiken.
Ik ben benieuwd hoe de echo bij jou is de 17e.
Wat je zei klopt, hopelijk komt er geen cyclus meer doordat we zwanger zijn geworden.
Hopelijk krijg ik mijn ei eind deze week of begin volgende week, vind het wel spannend.
Ik hoop echt dat die ovulatietesten werken en we die dagen extra kunnen 'klussen' met succes!

Liefs,
Krissy

Ha Krissy,

Ja, dat zou wat zijn zeg... tegelijkertijd zwanger worden! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd :)
Ben benieuwd of de ovulatietesten snel positief uitstaan.
Mijn vriendin die zwanger is geworden na het slikken van Clomid kluste steeds vanaf dag 11. Op dag 21 moest ze dan terugkomen in het ziekenhuis, om te kijken of er een eisprong had plaatsgevonden. Zij liep in hetzelfde ziekenhuis als ik, dus dat zal voor mij denk ik ook wel gelden.
Ben benieuwd wat jouw vervolgstappen nu in het ziekenhuis zijn!

Wordt vervolgd zullen we maar zeggen!
Succes!

Liefs, Marieke

Hoi Marieke,

In hoeveel rondes is die vriendin van jou zwanger geworden met Clomid?
De cylcus kan tussen de 25-35 dagen zijn dus dan is 'klussen' vanaf dag elf ook goed.
In principe hoef ik niet meer naar het ziekenhuis. Ik moet melden of ik na de Clomid ongesteld ben geworden of zwanger. Indien geen van beide dan zal ik waarschijnlijk eerst weer Provera voorgeschreven krijgen en Clomid voor de eisprong.
Het is wel spannend nu, hoop dat de ovulatietesten snel uitslaan, want dan heeft de Clmoid gewerkt.
Zodra ik meer weet, hoor je het!

Verloopt je menstruatie voorspoedig?
Hoop het voor je!

Liefs,
Krissy

Hé Krissy,

Mijn vriendin is in ronde 5 zwanger geworden. Na de eerste ronde was niet helemaal duidelijk of de Clomid aangeslagen was en uiteindelijk is na ronde 4 besloten om de dosering te verhogen. En in ronde 5 was het toen dus meteen raak.

Maar, spannende tijden nu voor jou! Ik hoop maar dat de ovulatietest snel positief aanslaat. Ik ga voor je duimen.

Bij mij is de belangrijkste reden om tussentijds terug te komen naar het ziekenhuis het checken van de eventueel gerijpte eitjes. De kans bestaat dat er meer eitjes rijpen en dus een meerling 'veroorzaken'.
Gek dat niet alle artsen daar gelijk in zijn. Nou ja, scheelt jou weer tijd!

Mijn menstruatie is wat zwaarder dan normaal, maar goed te behappen hoor. Ik weet waar ik het voor doe!

Meis, heel erg veel succes en ik duim voor je!

Liefs, Marieke

Hoi Marieke,

Donderdag ben ik gestart met ovulatietesten. Tot nu was alleen de teststreep zichtbaar. Hopelijk is de ovulatietest snel positief, dan weet ik dat de Clomid heeft gewerkt en is het afwachten of ik ongesteld wordt.
Hoe gaat het nu met jou, nog bijwerkingen van de Clomid?
Succes met de Clomid en ga jij ook ovulatietesten gebruiken?

Liefs,
Krissy

Terug
Bovenaan