Provera en Clomid

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi

Bij mij heeft de duisternis plaats gemaakt voor de zon. Afgelopen vrijdag had ik een echo om te kijken of mijn eigen menstruatie me genoeg schoon had gemaakt zodat ik niet aan de Provera zou moeten en dus meteen die dag met Clomid zou kunnen beginnen.
Helaas, niets was minder waar. Ik had nog 7,1 mm aan dikte van slijmvlies in mijn baarmoeder, wat betekent dat ik nog lang niet achoon genoeg ben.

Dus meteen moeten beginnen met Provera, en dat 12 dagen lang. Dan wachten op een menstruatie en dan op dag 3 daarvan eindelijk beginnen met Clomid.

Ik zie het nu allemaal wat zonniger in en begrijp dat als ik nu zou starten met Clomid het niet eens goed zijn werk zou kunnen doen.

Als ik ongi word kan ik me weer op de nod lijst plaatsen.

Voor alle wachtenden onder ons, duim duim duim!!!

Fijn dat je het nu allemaal weer wat zonniger in ziet!

Ik hoop voor je dat dit jullie stap in de goede richting is en dat ook jij binnenkort positief mag testen!

Succes meid!

succes met alles,
Stap voor stap kom je er wel.
fijn dat je iets positiever bent,

Liefss

Fijn dat je nu weet waar je aan toe bent! Nog even geduld en dan kunnen jullie ervoor gaan.......ik volg je denk ik ook snel moet over 2 weken naar de gyn.

Succes deze ronde!

Klopt, je moet eerst goed schoon zijn voordat je aan de Clomid mag/kan beginnen. Ik zit nu in mijn tweede ronde met Clomid. Eerste ronde ging volgens het boekje, alleen helaas niet zwanger (dank u wel griep!). En het is fijn dat alles gecontroleerd wordt! :) Dus succes meid!!!

Lieve Mascha,

Wat fijn dat je het wat zonniger ziet! Het is ook niet niks allemaal maar wel belangrijk dat je goed 'schoon' bent voordat je met de Clomid gaat beginnen!

Heel veel succes en ik denk aan je! Hopelijk is het gauw jullie beurt.

Lieve knuff Lynn.

Dank je wel meiden voor de lieve reacties!

Na regen komt zonneschijn!

Terug
Bovenaan