Provera is maar vies spul

A

Anoniem

Guest
Getver wat dat spul toch allemaal met je lichaam kan doen zeg! Ben thuis niet te pruimen, heb huilaanvallen en kan al helemaal niet tegen discussie op t moment. Dan geef je dat aan en dan gaat ie toch door. Grrrrr ben maar naar boven gevlucht om ff mn verhaal te doen. Soms begrijpen mannen het helemaal maar de andere keer snappen ze er echt nix van (en ze proberen het zo goed mogelijk te begrijpen.......)
Soms he?
En ik ben pas op de helft met het slikken.
Nog 5 dagen te gaan en dan ongi worden. Ik hoop dat ik niet teveel cystes over hou aan het afgelopen avontuur. Maar ja dat zien we dan wel weer.
Ik ga me helemaal voleten met appeltaart en lekkere dingen jammie, jammie....hormonen he?

dikke knuf en veel liefs Sjan

heee sjanneke

Hormonen kan je dan wel nodig hebben maar ze maken je ook dol en dwaas...          en soms heeeeel boos en dan weer niet. Eigenlijk niet zo gek dat die  mannen van ons er niks meer van snappen als je er zelf al niet eens wat van snap. Ik zou zeggen eetse dat is zo heerlijk als je last heb van die krengen.
           lekker alles naar binnen gooien je hebt het gewoon verdient hoor!!!! Ik hoop dat je het allemaal nog even vol kan houden.... want dat valt niet mee.

liefs rozemarijn  

OOHHHH kerels!! Ze zeggen dat ze het snappen maar dat doen ze niet altijd. Ach neem het hem maar niet kwalijk. Het is ook niet te snappen als je vrouw volledig doordraait onder invloed van hormonen!  

Vreet je inderdaad maar lekker vol! Je hebt het verdiend!! Enne zeg maar tegen je man dat hij nu vast kan wennen aan wat het straks wordt als je zwanger bent!!!!!

lfs inge

Terug
Bovenaan