Provera kuur gehad maar nog niet ongesteld

Twee weken geleden heb ik van de gynaecoloog Provera meegekregen om de menstruatie op te wekken zodat we met Clomid kunnen gaan beginnen. Vorige week maandag heb ik de laatste pil ingenomen en dan zou je gewoonlijk na 3 tot 7 dagen ongesteld moeten worden. Maar ik ben nu al 8 dagen verder en er is nog steeds geen menstruatie. Ik maak me er een beetje zorgen over, en we willen graag snel met de Clomid beginnen, maar ik weet niet hoe het nu verder gaat als ik niet ongesteld wordt.

Zijn er meer meiden die dit hebben gehad? Ik hoor graag jullie ervaringen.

Groetjes,
Daffy

Ik werd altijd binnen de termijn ongesteld. Misschien dat je even naar de gyn kunt bellen wat je moet doen? Dat zeiden ze er bij mij nl. bij, dat als ik niet binnen de termijn ongesteld werd, dat ik contact op moest nemen.
Suc6 en ik hoop dat je snel zwanger mag zijn!

Ik werd altijd binnen de termijn ongesteld. Misschien dat je even naar de gyn kunt bellen wat je moet doen? Dat zeiden ze er bij mij nl. bij, dat als ik niet binnen de termijn ongesteld werd, dat ik contact op moest nemen.
Suc6 en ik hoop dat je snel zwanger mag zijn!

Ik heb net met assistente van de gynaecoloog gebeld en zei zeggen dat je menstruatie binnen 10 dagen zou moeten doorbreken. Ik moet daarom morgen/overmorgen nog even afwachten en als ik dan nog niet ongesteld ben moet ik maandag even langskomen voor een echo.

Na 12 dagen dan toch nog ongesteld geworden! Wat een opluchting. Maandag met Clomid beginnen, hopelijk slaat dat snel aan.
Nog bedankt voor je reactie cootje.

Geen dank. Ik duim voor je dat het gleijk raak mag zijn! Hoeveel mg moet je van de clomid gaan slikken? De 1e keer ben ik gelijk met 100mg begonnen en de 2e keer eerst 50mg maar daar reageerde ik niet op, dus toen weer op de 100mg en dat hielp wel.

Terug
Bovenaan