Provera kuur + Letrozol

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi Dames! <br /><br />Ik weet dat er al meerdere topics zijn geopend met dit onderwerp.<br />Maar ik ben onlangs gestart met Provera en later ook letrozol.<br /><br />Zijn er dames die positieve verhalen hebben? Of willen kletsen om een beetje steun bij elkaar te vinden :)<br /><br />Het zou mij in ieder geval heel erg helpen, na alle teleurstellingen :(<br /><br />Liefs xxx</p>

Hoi LDP!
Ik schrijf ook in het PCOS, Letrozol topic, maar hierbij mijn verhaal.
Jan'20 gestopt met de pil, in dec'20 diagnose PCOS gekregen en direct met Clomid gestart. Dat sloeg niet aan en ik ben in maart begonnen met Letrozol 5mg. Deze sloeg aan en ik zit nu in de wachtweken. Na deze cyclus mag ik hetzelf doen zonder controles in het ZH.
Hoe is de situatie bij jou? 

Hoi Lieke! 

Ah wat spannend voor jou zeg dat wachten! Ik hoop voor jou op positief nieuws :)

Ik zelf heb vorig jaar mei een vroege miskraam gehad. Dus ik kan wel zwanger worden dacht ik. 
Na ruim 9 maanden was ik nog steeds niet zwanger (na mijn miskraam).
Dit was reden voor ons om aan de bel te trekken. Gebleken uit alle onderzoeken bij de Gyn, sla ik sommige cylcussen over met een eisprong. 
Er zitten dan wel follikels, maar ze groeien niet door. (Na mijn miskraam heb ik ook een onregelmatige cyclus gekregen).

De gyn heeft mij daarom Provera voorgeschreven, om mijn menstruatie op te wekken en vervolgens mag ik dan starten met Letrozol 2,5 mg. 

Ik hoop zo dat dit aanslaat! Het wachten frustreert ons enorm hahah. 

Hoi, Ik heb vanmorgen gehoord dat ik mag beginnen met Letrozol. Ik heb ook pcos en dat weet ik sinds 2018. mag beginnen met de 2,5 mg. Ben benieuwd of ik bijwerkingen krijg. hoor 20 april wanneer ik precies mag starten want ik moet nog even een bloedonderzoek en een inwendige echo. spannend dus !
Liefs Jane

Gister mijn inwendige echo gehad, de blaasjes van pcos zijn extreem toegenomen in 3 jaar maar dat zou niet heel erg zijn ofzo zei de gyn.
Ik mag nu morgen starten met Provera

Terug
Bovenaan