Provera

A

Anoniem

Guest
Vraagje, heeft 1 van jullie wel eens een kuur Provera niet helemaal afgemaakt? Ik heb met de fertiliteitsarts afgesproken na 6 dagen provera te stoppen i.p.v. 10 dagen, alleen is het dan wel de vraag of ik al ongi word. Dat is wel nodig, zodat ik met Clomid kan beginnen!  

Iemand ervaring hiermee??  

hoi net getrouwd,

Ik heb 2 keer provera gehad. De eerste keer een kuur van 10 dagen en 2 dagen later waren de rd er. En afgelopen keer werd ik na 6 dagen provera al ongesteld en ben ik er ook mee gestopt. Maar dat was dus door de ongie en niet omdat het voorgeschreven was. Ik hoop dat iemand anders je verder kan helpen.

Liefs Jane

Hoihoi

Ik ben 2 weken geleden met een provera kuur gestart omdat ik toen op dag 76 van m'n cyclus zat. Heb de kuur de volle 10 dagen geslikt (zoals gewoon in de bijsluiter stond) en ben wonder boven wonder 2 dagen daarna (heftig) ongesteld geworden. Ik ben nu (4 dagen later) nog steeds vrij heftig ongesteld voor mijn doen, maar dat vind ik ergens ook wel logisch, nadat m'n lichaam het 3 maanden heeft opgehouden.
Tevens ben ik gisteren met clomid gestart voor het eerst (op dag 3 van mijn menstruatie). Tot nu toe vallen de bijwerkingen me erg mee! Ik hoop dat het aan gaat slaan... volgende week woensdag heb ik een echo in het ziekenhuis om te kijken of er een eitje aan het rijpen is

Bij mij heeft de gyn overigens niets gezegd over de kuur niet afmaken ivm clomid; ik moest gewoon de volle 10 dagen slikken; een menstruatie afwachten en dan netjes op dag 3 starten met clomid.
In de bijsluiter van de provera las ik wel over doorbraakbloedingen etc, maar daar heb ik helemaal niets van gehad. Ik heb de hele kuur geen druppeltje bloed gezien, tot 2 dagen na het einde de sluizen open gingen, hihi

Succes ermee!

Groetjes 10e

Bedankt voor de antwoorden? Ik slik Provera korter aangezien mijn man naar het buitenland moet. Zo hopen we mijn ongesteldheid te vervroegen en de Clomid en dus de eisprong... Spannend voor jouw komende woensdag! Ik moet bellen zodra ik ongi ben!

Hoi net getrouwd,

Op welke dag zit je nu alweer met je provera? Heb je nog last van bijwerkingen? Zelf heb ik van de provera geen last gehad. Ik hoop dat het lukt om je cyclus wat te vervroegen. Het is zonde als je een ronde over zou moeten slaan. Zijn jullie al lang bezig?

Liefs Jane

Hai! Ik heb op dag 5 van de Provera ook de pil voor dag 6 geslikt en daarna gestopt. Gisteren mijn 1e dag zonder Provera, vandaag mijn 2e. Nog geen verkleuring of ongi, maar dat verwacht ik pas dit weekend.
Wij zijn begin april begonnen met zwanger worden. Ik werd alleen niet ongesteld, heeeeeeel frustrerend. Nu blijkt da ik PCOS heb, dus die medicijnen zijn voor mij noodzakelijk om zwanger te worden. Ik ga dus in oktober, als de Clomid aan slaat, voor het allereerst een eisprong krijgen en dus een kans maken!!
Zijn jullie allang bezig?

Hoi
Ik ben in Januari gestopt met de pil. En zit nu in ronde 7. Morgen moet ik weer voor een echo naar de gyn. En hoop ik van het weekend voor het eerst een eisprong te krijgen. Tenminste als mijn eitje(s) gegroeid zijn. Dus voor ons is dit de eerste kans op een zwangerschap. Voor mijn gevoel in ieder geval. En dit is de 2e ronde met clomid, dus ik hoop dat deze goed zijn best heeft gedaan deze keer. De 1e keer groeide mijn eitje wel, maar is ie uiteindelijk niet gesprongen. Dus hebben ze de dosering verdubbelt.
Ik hoop voor je dat de rode duiveld snel komen, dan kan die nieuwe ronde beginnen!!

Liefs Jane

Terug
Bovenaan