provera

Hallo allemaal,
Ik heb dinsdag de laatste provera geslikt en zit nu te wachten wanneer ik ongi wordt(zodat ik met clomid kan beginnen...) Op de bijsluiter staat 3 tot 7 dagen na de laatste tablet...maar tot nu toe alleen wat waterige bloeddruppels..het zal er dus wel aankomen. Wat ik aan jullie wil vragen is wat jullie ervaring met provera is? Hoelang kan het nog duren? (heb niet echt haast ofzo als ik maar wel ongi wordt...)
Ik voel wel af en toe ongi pijn ,maar nog niet echt heel erg.

Alvast bedankt.
Groetjes Esther

Hi Esther,

Ik heb zelf deze maand ook Provera geslikt. Ik had voor 10 dagen tabletten meegekregen, maar ik heb er maar 8 geslikt. Dag 9 was ik al ongesteld. De Clomid (die ik nu dus ook heb) mag je pas nemen vanaf dag 3. Dit tel je vanaf de eerste dag dat je ongi echt door heeft gezet. Tis moeilijk in te schatten.....maar tja....

Succes en als je nog vragen hebt hoor ik het wel.

Liefs Flower

Bedankt voor je reactie Flower
Zoals ik al dacht is het dus bij iedereen verschillend...ik zit nu op dag 15 en nog niet ongi..ik zal wel weer een uitzondering zijn...zal wel niet ongi worden door provera...
Ach ik wacht nog ff af tot volgende week en dan vraag ik het wel na bij de gynaecoloog. Ik heb alleen wat bloedverlies gehad na de sex donderdag...snap het ook niet.
Hoe is het nu met jouw cyclus? Heb je al een ei??
Succes ermee
Groetjes Esther

Hoi Esther,

Ik was vlg mij een dag of 2 a 3 na de laatste tablet provera ongi en kreeg er echt mega erge buik- en rugpijn van en werd er ook best wel erg ongi van. Maar dat kwam vlg fertivpk'e doordat ik al lang niet ongi was geweest.

Ik duim voor je dat je ongi word, raar he dat je dan zo kunt hopen ongi te worden?!

Suc6 gr Jackje

Hoi Esther,

Ik ben op 27 januari, 5 dagen lang 3maal daags prover gaan slikken. Na 6 dagen werd ik ongesteld (afgelopen week). Op de bijsluiter stond ook 5 a 7 dagen later wordt je ongesteld.

Ik heb op de 2e dag van mijn menstratie bloed moeten laten prikken. Moet nu nog op dag 21 en dat is vandaag over twee weken.
Daarna hoor ik de uitslag en dan gaat de gyneacoloog bekijken of het clomid wordt of spuiten.

Is dat bij jou ook de procedure?

Groetjes Eva

Terug
Bovenaan