Proxeed voor spermakwaliteit?????

A

Anoniem

Guest
He meiden, ik ben het nu helemaal zat, heb over 6 weken een afspraak bij de gyneacolo og. Wil er alles aan doen voordat we de onderzoekingen ingaan. Heb gehoord dat er middelen zijn voor het bevorderen van de spermakwaliteit. Proxeed is zo'n middel. Weten jullie waar we het kunne kopen? En hebben jullie nog andere middelen?
Ik heb zelf alles al gedaan, temperaturen, ovulatietesten, maansteen, niets helpt. Wie kan me helpen en weet nog iets? Graag hoor ik het van jullie. Meiden allemaal succes en tot mails.
Veel liefs natascha, 25 jaar,11e ronde...

hoi Natascha,

Is het zaad van je man al onderzocht??  
Ik heb een maanden geleden gelezen in de men's health dat proxeed misschien wel zorgt voor meer zwemmers maar beter worden ze er niet van. Ze raden het niet aan. Wat veel beter is: zink, vitamine C, geen strakke boxershort, geen hete baden(wel  koude baden)  en een half uur per dag bewegen zoals lopen. En weinig alcohol.

Maar ik zal eerst wachten tot jullie beide onderzocht zijn voordat je helemaal gestresst word. Misschien heb jij gewoon wat meer tijd nodig om zwanger te raken en is er niets aan de hand.

Succes!!

gr
Marielle
(van het forum als  het langer duurt)

Terug
Bovenaan