proxeed

Hoi meiden, even een vraagje, zoals jullie ondertussen hebben kunnen lezen is het kwaliteit van het sperma van mijn man slecht! Nu hoorde ik iets over proxeed (voedingssupplement) dat zou bevordelijk zijn voor de kwaliteit en kwantiteit van het sperma. Weet iemand van jullie hier iets meer over of heeft er (positieve)ervaring mee. In afwachting van jullie antwoord?????
liefs molly
 
Hoi molly,

Ik heb daarover ook gelezen, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat iets dat bij de drogisterij te koop is jullie probleem verhelpen..

Groetjes, Karin
 
hoi karin, ik twijfel met zulke dingen ook altijd, maar van de andere kant je wil iets heel graag dus je bent erg gespitst op zulke dingen, het is overigs alleen bij de apotheek verkrijgbaar. Ik ren nu niet gelijk naar de apotheek zo realistisch ben ik nu ook weer wel, maar toch wilde ik graag horen van jullie of jullie het kennen of gebruikt hebben en wat jullie ervaring was. Bedankt.
liefs molly
 
Hoi,
Ik ben laatst op www.jaczitman.nl geweest. Hierop staan allerlei natuurlijke middeltjes/supplementen. Ikzelf vond deze site erg interessant...
goetjes,
jip.
 
Hoi Molly....
Ik heb zelf geen ervaringen met voedingssupplementen, maar ik wilde ff laten weten dat ik aan jullie denk en ik hoop voor jullie dat de toekomst toch positief zal gaan uit pakken!!!
Meid houd moed, ookal is dit vaak ver te vinden!!! Sterkte!!!

Liefs N.
 
Terug
Bovenaan