proxeed

hallo allemaal, mijn man slikt sinds een tijdje proxeed, de gyn zegt dat het goed is om de kwaliteit van het zaad te bevorderen. Ook slikt hij vitamientjes en foliumzuur (net als ik).
Heeft er iemand ervaring met dat spul!
Ik heb eindelijk wat rust gevonden, we gaan beginnen met IUI(in maart)en dat doet me goed na zoveel klussen en geen resultaat.Het is nu precies 2 jaar geleden. Ben wel een beetje bang dat de teleurstelling groter is dan normaal, maar dat zien we dan wel.
Fijn weekend, liefs ilona

Hallo,

Wij gaan ook beginnen met iui ik moet vrijdag bellen voor de eerste afspraak weer om een echo te laten maken ivm de eisprong. Spannend aleemaal. Het middel proxeed kan je dat gewoon in de winkel/apotheek kopen? Want het zaad van mijn vriend is niet actief genoeg.

Groetjes Sabrina

Hoi,

Mijn man heeft geen proxeed geslikt maar slikt we vitamines zoals zink, foliumzuur, vitamine C.
Zijn zaadkwaliteit lijkt dan ook verbeterd te zijn.
Wij beginnen nu met IUI. We zitten te wachten op de oproep.
We zouden eigenlijk in september starten maar er kwam van alles tussen helaas. Nu is het dan zover!
Spannend he!?

lfs inge

hallo girls,
ik val een beetje in jullie chat. Maar wij zijn nu net vijf maanden aan 'die arbeit'en het lukt nog niet. Wat ik mij afvraag is of je naar de dokter moet om wat testjes te doen hoe het zit met de vruchtbaarheid enzo. Ik heb wel enigzins haast want ik ben al 33 dus vandaar. Groet van Julia

Hoi,
Van Proxeed weet ik niets, maar ook mijn man heeft slecht zaad en slikt vitaminen. Hij slikt Vitaal man van het kruidvat. Er zit zink en vit. E in. Dit zijn belangrijke vitamines. Sinds hij dit slikt is de beweeglijkheid met 34% gestegen.
Je weet het nooit, maar volgens mij werkt het echt.

Succes met de iui.
Wen

Terug
Bovenaan