Pruillip bij zingen ‘opera’

<p>Haha ok dit moest ik gewoon even kwijt want ik en mijn vriend moeten er echt hard om lachen.</p><p>Zodra wij gaan zingen en dan op een opera-manier en met vibrato, krijgt onze kleine een pruillip. Hij vind het echt niet leuk ? Meer mensen die dit ook toevallig hebben gezien?</p>

Weet niet hoe oud jullie kleine is maar als hij nog heel jong is reageert hij denk ik vooral op ongemak en niet persé op leuk/ niet leuk. 

Kan het zo zijn dat de viberato/ de hoge tonen pijn doen aan zijn oortjes?

Hij is nu 5 maanden en laat wel al zien wanneer hij iets gewoon niet leuk vind ;), zoals naar zijn slaapkamer toelopen, dab komt er al een pruillipje.
Het is niet per se hard, hij is wel meer gewend dan dat, het is echt puur als we onze stem laten vibreren ?

Mijn zoontje moet huilen als ik of iemand anders het geluid maakt van een schaap. Elk ander dier is leuk. Maar zodra we een schaap op geit na doen is het brullen haha. Maar mijn zoontje is 1 jaar

Oja, idem! Mijn man begon onlangs es heel hoog te zingen (niet dat het een groot zangtalent is hoor) en M. begon ook tranen met tuiten te huilen! 
Ook gorgelen (mijn man had onlangs een keelontsteking) levert gegarandeerd een huilconcert op!

Terug
Bovenaan