hallo ik typ even met 1 vinger want mijn meisje zit er even bij. ze is verkouden trok net haar pruillipje die zo zielig is... kan ik geen weerstand aan bieden.. ik ga haar zo maar de fles geven. Maar blijf vooral typen hier dan heb ik straks wat te lezen... heb ik wel nodig.. moet straks met haar prikjes gaan halen en kan wel wat afleiding gebruiken. ze is al zo ziekjes en dan nog spuiten ooooh... sneu,
zijn er ooit dingen die jullie doen bij de kleine die eigenlijk niet mogen??? wij doen namelijk wel eens als tyche ontroostbaar is een druppeltje ranja op haar speen en dan is ze stil maar dit mag natuurlijk eigenlijk niet.. maar ja ze heeft er geen last van en het is ook maar heel af en toe en dan 1 druppeltje.
zijn er ooit dingen die jullie doen bij de kleine die eigenlijk niet mogen??? wij doen namelijk wel eens als tyche ontroostbaar is een druppeltje ranja op haar speen en dan is ze stil maar dit mag natuurlijk eigenlijk niet.. maar ja ze heeft er geen last van en het is ook maar heel af en toe en dan 1 druppeltje.