pruillipje

hallo ik typ even met 1 vinger want mijn meisje zit er even bij. ze is verkouden trok net haar pruillipje die zo zielig is... kan ik geen weerstand aan bieden.. ik ga haar zo maar de fles geven. Maar blijf vooral typen hier dan heb ik straks wat te lezen... heb ik wel nodig.. moet straks met haar prikjes gaan halen en kan wel wat afleiding gebruiken. ze is al zo ziekjes en dan nog spuiten ooooh... sneu,

zijn er ooit dingen die jullie doen bij de kleine die eigenlijk niet mogen??? wij doen namelijk wel eens als tyche ontroostbaar is een druppeltje ranja op haar speen en dan is ze stil maar dit mag natuurlijk eigenlijk niet.. maar ja ze heeft er geen last van en het is ook maar heel af en toe en dan 1 druppeltje.

Als ik jou was zou ik het cb eerst even bellen en vragen of de prikjes wel door kunnen gaan. Soms doen ze het niet namelijk als de baby ziek is. En anders ga je er misschien voor niks naartoe.
Wij doen ook wel eens dingen die niet 'mogen' hoor. En wat kan zo'n druppeltje ranja nou voor kwaad? Ik zou daar gewoon lekker mee doorgaan, als het helpt is het goed toch?

Liefs Maria

is dat zo? dat ze die prikken dan niet doen? nou ja ik wou haar toch even laten wegen omdat ik een beetje aan het gewicht twijfel dus dan zie ik het wel.

ben blij dat je het met me eens bent betreffende de ranja... voelde me al een slechte moeder (nee hoor zo erg ook weer niet.) maar af en toe worden we echt gek van haar gehuil en als dit dan helpt en ze verder nergens last van heeft...

wat zijn jullie verboden' dingen dan?

Hallo,

Jente was ook flink verkouden toen hij zijn eerste prikjes moest hebben.
Als het goed is is er ook een arts bij het CB, ik zou vragen of hij even naar haar wil luisteren.
Dat deed hij bij Jente ook, hij hoorde geen gepruttel op de longen dus konden de prikjes gewoon.
Anders had ik het ook uit willen stellen tot hij zich beter voelde, maar de arts kon echt  zeker zeggen dat het kon.
Jente heeft op de dag zelf wel veel en zielig gehuild, heb hem toen een zetpilletje gegeven (dacht namelijk echt dat hij pijn had).
De dag daarna ging het weer beter, hij is wel nog steeds wat verkouden.

Veel knuffelen met je meissie na afloop en je mag best huilen (ik moest ook huilen toen hij geprikt werd)

Succes, groetjes Fenneke en Jente (morgen 10 weken)

hoi
toen julian zijn eerste prikjes kreeg schreeuwde hij moord en brand en liep hij helemaal rood aan.
tegenwoordig is de kans een stuk kleiner dat je kindje ziek word omdat de samenstelling anders is!
toevallig heb ik ook een buurjogen die net zo oud is als julian en die is bij aalbij de keren tot nu toe ziek geweest.
julian zijn papa komt uit het buitenland (libanon) houd in dat julian zijn prik een andere smenstelling heeft namelijk hepetitus b extra erin die prikken zijn anders dan die die van jou gaat krijgen denk ik of komt jou mannetje ook uit het buitenland?
de tweede keer ging een stuk beter toen ging hij zo gek als dit klinkt lachen na de prik!!!!!!!!
maar goed suc 6 vanmiddag bij het cb ik ga ook maar dan om te wegen.
groetjes

Terug
Bovenaan